وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بهترین راه برای صاف و براق کردن موهای وز

بهترین راه برای صاف و براق کردن موهای وز
موهای وزی دارم که صاف کردن آنها برایم بسیار مشکل است به همین دلیل آنها را همیشه پشت سر گلوله کرده و جمع می کنم، اگر کوتاه کنم پف می کنه و بدتر میشه و در صورت بلند بودن نیز لذتی از آن نمیبرم آیا راهی هست؟

بله البته، موهایی که فر ریز داشته و یا حالت وز دارند باید مراقبتهای خاص آنها را انجام داد تا آنها را به شکلی که دوست دارید درآورید و البته کارهایی که برای صاف کردن آنها باید انجام داد زیاد سخت نیست و با کمی توجه می توانید آنها را به صورت لخت و صاف درآورید به این ترتیب که:

1-حتما در حمام از نرم کننده در پایان کار شستشو با هر شامپویی جداگانه استفاده کرده وخوب آبکشی نمایید.

2- موها را در همان حالت خیسی خوب شانه زده و صاف کنید.

3- وقتی کاملا آب موها گرفته شده تنها با درصد کم از رطوبتی که در موها باقی مانده آنها را با بزرگترین بیگودی ها و با جداکردن لایه های کم از مو محکم بپیچید.

4-می توانید برای خشک شدن کامل آنها از سشوار استفاده کرده و روی بیگودی ها سشوار داغ بگیرید تا موها کاملا خشک شوند.

5- پس از خشک شدن آرام و تک تک بیگودی ها را باز کرده و همینطور یکی یکی با همان لایه های کم با موپیچ درشت و بزرگ با حوصله آنها را یکبار از رو و یکبار از زیر صاف کنید و تنها نوک آنها را کمی حالت دهید.سشوار را مماس موپیچ گرفته و با آن آرام پایین بیاورید تا روی موها خورده جمع نشود و البته مواظب باشید حرارت سشوار آنقدر نباشد که موها آسیب ببینند.

6- وقتی یکی یکی بیگودی ها باز شد و موها آرام و کم کم سشوار کشیده شدند کمی واکس مو نه کرم مو به نوک انگشتان زده و روی موها بکشید تا خورده ها کاملا بخوابند.

7- شاینرها که به صورت اسپری یافت میشوند نیز موها را نرم و لخت و براق میکنند، می توانید در پایان کار از این اسپری نیز کمی لابه لا و روی موها زده ودستتان را روی آنها بکشید تا خورده موها و الکتریسیته ی مو ازبین برود.

8-با موپیچ درشت خود به همین حالت و با سشوار داغ و ضرب زیاد روی موها را پس از زدن واکس یا شاینر خوب سشوار بکشید و نوک آنها را حالت دهید.دقت کنید برای لخت شدن موهای وز شاید نیاز به دو تا سه بار سشوار کشیدن باشد.

9- پس از اتمام سشوار موها با باد داغ کمی از باد سرد سشوار نیز در لابه لای موها بزنید و آنها را خنک کنید، سپس آنها را با کلیپس دندانه دار درشت از زیر به بالا بزنید تا از عرق کردن و برگشت مو به حالت فبلی جلو گیری شود.

10-موها را به طور کامل زمانی باز گذاشته و دور خود بریزید که در جایی خنک بوده و مطمئن هستید که عرق نخواهید کرد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره