وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

طولانی ترین سریال های هالیوودی

طولانی ترین سریال های هالیوودی
سریالهای تلویزیونی آمریکایی، در فصلهای پشت سر هم روی آنتن می روند و معمولا قصه ها و شخصیت هایشان طوری نیست که بعد از مثلا یک فصل، کل داستان تمام شده و سرنوشت همه شخصیت ها مشخص شوند. به گزارش ایران ناز در لیستی که آی ام دی بی (IMDB) به تازگی منتشر کرده، با سریال هایی روبرو هستیم که تا 20 فصل نیز ادامه پیدا کرده اند.
البته نکته شاخص و ویژه دیگری که در این سریال ها علاوه بر طولانی بودن وجود دارد، این است که داستان هیچ کدام از اپیزودهای این سریال ها تکراری نیست و در واقع هر بار، موضوعات جدیدی مخاطب را درگیر می کند.

12 هزار قسمت – بیمارستان عمومی
(1963-2012) General hospital
12 هزار، مقدار زیادی است، حتی برای شمردن، حالا فکرش را بکنید، یک تیم چند صد نفره طی 48 سال، یک سریال با این همه قسمت ساخته اند. «بیمارستان عمومی» جزو پربیننده ترین برنامه های تلویزیون آمریکا شناخته شده و هر وقت که آمار بینندگان آن کاهش پیدا کرده و برنامه های سرگرم کننده دیگر در صدر قرار گرفته اند، عوامل آن سریع دست به کار شده و با پرداخت دستمزدهای بیشتر به نویسندگان این سریال برای نگارش فیلمنامه های جذاب تر، این مشکل را برطرف کرده و مقام اولی خود را حفظ کرده اند. جالب است بدانید 12 هزارمین قسمت آن در 23 فوریه 2010 پخش شد و هیچ سریالی در دنیا از نظر قسمت های ساخته شده، با این سریال برابری نمی کند.

456 قسمت – قانون و نظم
(1990-2010) Law & Order
قانون و نظم یکی از پرطرفدارترین سریال های آمریکاست که ماجراهای پرهیجان اداره پلیس و دادستانی شهر نیویورک را به تصویر می کشد. این سریال که یک جایزه امی را هم در کارنامه اش دارد، جرائم ریز و درشت نیویورک را نشان می دهد.

 
قتل، دزدی، آدم ربایی و جرائم دیگر موضوعاتی هستند که توسط ماموران اداره پلیس نیویورک شناسایی می شود و بعد یک تیم ویژه برای یافتن علت جرم به سراغ مظونان اصلی می روند. این سریال به حدی خوش ساخت بود که بعد از مدتی سریال هایی به اسم نیت جنایی (Criminal Intent، Law & Order) و «واحد قربانیان ویژه» (Special Victim Unit، Law & Order) با الهام از آن ساخته شدند.

633 قسمت – دود اسلحه
(1955-1975) Gunsmoke
سریال دود اسلحه که پخش آن 20 سال طول کشید، یک وسترن تمام عیار است که شخصیت اصلی آن «مارشال مت دیلون» نام دارد. فضای قصه در غرب وحشی رخ می دهد، جایی که اغلب مردمش به دنبال این هستند که احترام به قانون را به شهرشان برگردانند اما خلافکاران این اجازه را به آنها نمی دهند.

 
مارشال یکی از کسانی است که می خواهد به مردم یاد بدهد چگونه بدون دردسر به زندگی شان مشغول شوند. این سریال سال ها قبل از شبکه های تلویزیونی ما دوبله و پخش شد.

344 قسمت – نات لندینگ
(1979-1993) Knots Landing
پنج خانواده در حومه شهر ساحلی لس آنجلس با هم زندگی می کنند. آنها که از پژوهشگران و محققان رده بالا هستند، هر بار درگیر یکسری مشکلات خاص می شوند. یونگ، گری و ولنا از دالاس به لس آنجلس می روند تا زندگی جدیدی را در کنار آن پنج خانواده آغاز کنند و از همانجاست که برخوردهای تازه واردها با دانشمندان قدیمی منطقه آغاز می شود. این سریال در دسته سریال های ادونچر یا همان ماجراجویانه خودمان قرار می گیرد.

493 قسمت – سیمپسون ها
(1989-2012) The Simpsons
سال های سال است که سیمپسون ها از شبکه های آمریکایی روی آنتن می رود. طی چند روز گذشته خبر جالبی از «هالیوود ریپورتر» روی خروجی خبرگزاری های دنیا قرار گرفت و آن هم این بود که این سریال محبوب تعداد قسمت هایش را به عدد 500 رساند و مردم را شگفت زده کرد.

سیمپسون ها خانواده ای هستند که به محض اینکه به جایی پا می گذارند مردم را حسابی خسته می کنند تا جایی که آنها تصمیم می گیرند بیرونشان کنند. قریب به 22 سال از زمان شروع این مجموعه گذشته است اما این خانواده شرور هنوز از اینکه کنار هم هستند خوشحالند و به کارشان ادامه می دهند. «سیمپسون ها» که طولانی ترین سریال انیمیشنی تاریخ فیلمسازی دنیاست تا مدتی دیگر در کتاب رکوردهای گینس ثبت می شود.

435 قسمت – ماجراهای اوزی و هریت
(1952-1966) The Adventures of Ozzie and Harriet
قبل از اینکه سیمپسون ها بتوانند به جایگاهی که در حال حاضر دارند برسند، سریال خانوادگی «ماجراهای اوزی و هریت» جایگاه طولانی ترین سریال دنیا را بعد از بیمارستان عمومی به خود اختصاص داده بود. زمانی که پخش این سریال آغاز شد، به شکل سیاه و سفید روی آنتن می رفت تا اینکه در فصل های میانی رنگی شد.

 
یکی از دلایل جذابیت سریال این بود که تمام بازیگرانی که نقش خانواده اصلی را بازی می کردند یک خانواده واقعی بودند. تمام مشکلاتی که در این سریال بررسی می شد بر اساس واقعیت های جامعه مثل ازدواج، کار، مشکلات زندگی و … بود و همین مساله، مردم را کاملا با روند داستان همراهی می کرد. شخصیت پدر این خانواده به اسم نلسون توانست عنوان یکی از 50 پدر برتر تلویزیون در تمام دوران ها را به دست آورد.

357 قسمت – دالاس
(1978-1991) Dallas
دالاس نام یکی از درام های تلویزیونی است که شخصیت های اصلی اش در شهر تگزاس زندگی می کنند.
سوء استفاده خلافکارها از میلیونرهای شهر دالاس محور اصلی این داستان است و توطئه هایی که حول معاملات مشکوک رخ می دهند، قصه های فرعی این سریال 14 ساله را تشکیل می دهد.

لری هاگمن بازیگر اصلی «داالاس» جان راس یووینگ را بازی می کند. او که یکی از ثروتمندان شهر است و در صنعت نفت فعالیت می کند، در طول قسمت های مختلف سریال بارها مورد سوء قصد قرار می گیرد و گلوله می خورد اما فاصله او تا مرگ همیشه زیاد است.

380 قسمت – سه پسر من
(1960-1972) My Three Sons
یکی دیگر از سریال هایی که سال 1960 پخش آن آغاز شد، کمدی «سه پسر من» بود که به مدت بسیار طولانی از شبکه های مختلف تلویزیونی روی آنتن رفت. این سریال هم مثل ماجراهای اوزی و هریت، 36 قسمت ابدایی اش را به شکل سیاه و سفید روی آنتن برد و بعد به شکل رنگی درآمد.

 
داستان این سریال درباره مرد هوانوردی به اسم «استیو داگلاس» است که قصد دارد به کمک سه پسر و پدرش موضوعی را به تصویب قانونی برساند. این سریال پر از موضوعات ساده و روان است و همین مساله جذابیتش را دو چندان کرده است.

331 قسمت – اتاق اضطراری
(1994-2009) ER
خالق این مجموعه «مایکل کراتین» است که فیلمنامه «پارک ژوراسیک» استیون اسپیلبرگ را نوشته است. اتاق اضطراری نام بخشی در بیمارستان است که قصه این مجموعه پربیننده در آن روایت می شود. این سریال که در طول زمان پخش 25 میلیون بیننده ثابت داشت، درباره حوادثی است که در شیکاگو رخ می دهد.

اطلاعات پزشکی ای که در ER به مخاطب داده می شود تخصصی و کاملا علمی است، به دست آوردن دو جایزه امی و 123 نامزدی امی «اتاق اضطراری» را به یک مجموعه استثنایی تبدیل کرده است.

202 قسمت – پارک جنوبی
(1997-2012) South Park

این انیمیشن 4 شخصیت اصلی دارد که در شهر کلرادو و پارک جنوبی زندگی می کنند. دور و اطراف آنها پر از اتفاقات عجیب و غریب است. ورود ارواح به پارک، ربوده شدن توسط بیگانگان فضایی از طبیعی ترین اتفاقاتی است که در زندگی این موجودات رخ می دهد.

این مجموعه با اقتباس از زندگی شخصیت های واقعی ساخته شده است. «پارک جنوبی» یک طنز موقعیت است که شخصیت ها در یک محل، رفتارها و دیالوگ های عادی و روزانه شان را رد و بدل می کنند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره