وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بینی روز یکشنبه 9 مهر 1391

فال و طالع بینی روز یکشنبه 9 مهر 1391
فروردین : به جای اینكه با ذهن خود كلنجار بروید، چند روز صبركرده تا بتوانید آنچه در ذهنتان می‌گذرد را با افراد دیگر در میان بگذارید. وقتی یك نفر دیگر در حال حرف زدن است، شما به جوابی كه می‌خواهید به او بدهید فكر نكنید؛ در عوض به حرف‌هایی كه او می‌زند گوش دهید. ایران ناز، فقط وقتی كه احساس كردید باید در مورد چیزهایی كه می‌شنوید دیدگاه خود را بیان كنید شما هم شروع به حرف زدن كنید. اگر هنگام ملاقات كردن دیگران به اندازه كافی انعطاف پذیر باشید، بیشترین تاثیر را روی آنها خواهید گذاشت.

اردیبهشت : در حالیكه شما پیوسته در برابر اصرار و پافشاری دیگران تسلیم می‌شوید، نمی‌توانید به راحتی صلاحیت و شایستگی خود را به آنها نشان دهید. شاید شما فكر می‌كنید كه می‌دانید به چه روشی كار خود را بهتر انجام دهید، اما شاید تنها چیزی كه شما نیاز داشته باشید داشتن یك دیدگاه نهایی باشد. باوجود اینكه وقتی كسی بهتان پیشنهاد كمك می‌كند، شما حساس پرانرژی بودن می‌كنید، ولی اعتراف كردن به ضعف‌های خود می‌تواند در قبول كردن حمایت دیگران بهتان كمك كند.

خرداد : شاید شما بتوانید در ذهنتان راه‌هایی را مجسم كنید كه بدان وسیله می‌توانید احساس خود را به كسی كه دوستش دارید ابراز كنید، اما نمی‌توانید به راحتی از این روش‌ها پیروی كنید. با وجود اینكه شما می‌خواهید تاثیری مثبت داشته باشید، ولی بیش از اندازه پرخاشجو شده‌اید. ایران ناز، تلاشی آگاهانه برای ملایم كردن صحبت‌هایتان به شما كمك می‌كند تا بتوانید اهداف واقعی خود را به دیگران بگویید.

تیر : اگر شما اعتقاد داشته باشید زمانی هم نیاز به كمك دیگران دارید آنها از شما سوء استفاده می‌كنند، نمی‌توانید خوش اخلاق باشید. وقتی كه جذابیت‌ها و خونگرمی‌ شما تبدیل به عصبانیت می‌شود، حتی لطف و محبتتان نیز می‌تواند به كسانی كه دوستش دارید صدمه بزند. فراموش نكنید كه واكنش شدید نشان دادن اصلاً لازم نیست؛ شما فقط محدودیت‌های خود راقبول كنید و بعد دست به عمل بزنید.

مرداد : این ماه مشكل اصلی شما این است كه در حالی كه شما به طور هم زمان هم می‌خواهید در زندگی خانوادگی شریك باشید و هم عضوی از یك گروه منسجم باشید، نمی‌دانید كه چگونه این رفتار عجیب خود را توجیه كنید. گویی كه شما باید بخشی از اوقات فراغت خود را از دست بدهید تا بتوانید به چیزهایی كه آرزویش را داشتید نزدیك بشوید. سعی نكنید كه برای حل كردن این مشكل اقدام كنید. ایران ناز، فقط روشی را پیدا كنید كه به واسطه آن بتوانید به راحتی با افراد دیگر تبادل نظر داشته باشید.

شهریور : شما امروز تصویر روشنی از خواسته‌های خود دارید ولی با وجود اینكه ماه در نشانه شما قرار می‌گیرد، الزاماً كار درستی نیست كه آرزوهای خود را به زبان بیاورید. مشكل اصلی این است كه یكی از اطرافیانتان در حالی كه حتی در بهترین شرایط با شما خوب همكاری نمی‌كند، در خوشی‌هایتان هم شركت نمی‌كند. بعضی از روزها بهتر است كه احساس‌هایتان را مخفی نگه دارید.

مهر : فكر نكنید كه شما قادر به فهمیدن عكس العمل دیگران هستید. به جای اینكه كلمات‌تان را سبك و سنگین كنید آنها را به زبان بیاورید، اما طوری صحبت كنید كه مهربانی و انعطاف پذیریتان را به دیگران نشان دهید. ایران ناز، آنها برای شنیدن حرف‌های شما بیش از اندازه از خودشان شور و شوق نشان می‌دهند، اما اگر بفهمند كه شما با آنها مخالفید به حرف‌هایتان اهمیتی نمی‌دهند.

آبان : شما امروز توانایی این را دارید كه قدم به عقب برداشته و به گذشته خود نگاهی بیندازید، بنابراین می‌توانید دقیقاً بفهمید كه در چه جایگاهی قرار دارید و چه چیزهایی دارید. ماه وارد دومین خانه شما كه به مسائل مالی اختصاص دارد می‌شود و توجه شما را از سوی نیازهای معنوی به سمت نیازهای مادی و دنیوی برمی‌گرداند. در حال حاضر بهترین كار این است كه به موضوعات ساده تر روی بیاورید.

آذر : شما فكر می‌كنید كه زیادی نسبت به دیگران حساسیت نشان می‌دهید، اما آنها به هیچ وجه این موضوع را متوجه نشده‌اند. آنها در حالیكه نسبت به قبل بیشتر شما را كنترل می‌كنند به شما توجه می‌كنند. به كارهای قبلی‌تان نگاهی بیندازید، برای اینكه كاری كرده‌اید كه باعث شده دیگران پیام‌هایی نامفهومی‌را از طرف شما دریافت كنند و این موضوع باعث شده كه آنها فعالیت‌های شما را سوء تعبیر كنند. ایران ناز، فقط سعی كنید كه متظاهر نباشید، هركس به زودی خودش حقیقت را خواهد فهمید.

دی : امروز شما مشتاقانه می‌خواهید در مورد موضوعی كه ازش روی گردان بودید تحقیق كنید. همه ترس و هراس‌های شما نسبت به این موضوع امروز كاملاً از بین رفته است. شما خیلی دوست دارید كه دیگران هم نقطه نظرات شما را بشنوند، چرا كه می‌دانید هم اكنون تأثیر فوق‌العاده‌ای بر دیگران خواهید گذاشت. فقط یادتان باشد قبل از اینكه به موضوع بعدی بپردازید به آنها فرصت كافی بدهید كه نظرشان را درباره گفته‌های شما بگویند.

بهمن : شما امروز خیلی پر انرژی نیستید، برای اینكه زیاد مورد توجه واقع نشده‌اید. اما احتمالاً موفقیت‌های مهمی ‌كسب خواهید كرد. شما اكنون واقعاً انقدر توانایی دارید كه بدانید دقیقاً چه حرف‌هایی می‌خواهید بزنید و حتی این گونه به نظر می‌رسد كه شما توانایی خواندن فكر دیگران را هم دارید. ایران ناز، ذهن شما قابلیت‌های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت كرده و عجولانه تصمیم گیری می‌كنید و به نظر می‌رسد كه اطلاعات زیادی دارید.
 

اسفند : امروز شما بر سر دوراهی قرار می‌گیرید. از یك طرف شما می‌خواهید كار خاصی انجام دهید؛ شما كارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر كمی ‌تلاش كنید محیط امن و آرامی ‌برای خود درست كنید، عجیب اینكه احساس خواهید كرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده‌اید. اما الان نباید نگران این باشید كه چه راهی را انتخاب كنید؛ فقط ببینید كه طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌كند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره