وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کثیف ، احمقانه و چندش آور ترین رکوردهای ثبت شده

کثیف ، احمقانه و چندش آور ترین رکوردهای ثبت شده
خیلی ها برای اینكه ركوردشكن باشند و اسمشان جایی ثبت بشود حاضر هستند عجیب‌ترین و گاهی مشمئزكننده‌ترین كارهای جهان را انجام بدهند. ایران ناز، چند نمونه از ركوردهایی كه به نظر نمیرسد به این زودی شكسته شوند از این قرار است:

 بیشترین سوسك خورده شده
یكی از كاركنان بازنشسته بخش از بین بردن حشرات و حیوانات موزی اداره محیط زیست به نام كن ادوارد در دربیشایر انگلیس، در مارچ 2001 برای صبحانه 36 سوسك را در یك دقیقه خورد. وی در یك مهمانی هم 47 موش را درون شلوار خود انداخت تا دوستانش را سرگرم كند. دوستان و خانواده وی به كارهای عجیب او عادت كرده‌اند. خودش می‌گوید: «الان طوری شده كه اگر كار غیر عادی انجام ندهم آنها از من می‌پرسند همه چیز مرتب است»

بیشترین بو كردن پا
مدلین آلبرت از اهالی سینسیناتی اوهایو است و زمانی مشهور شد كه برای آزمایشگاه هیلتاپ دكتر اسكول مشغول به كار شد. شغل وی برای 15 سال بو كردن پا و زیر بغل افراد بود. مدلین طی مدت زمانی كه مشغول به چنین كار خوشبویی بود پنج هزار و ششصد پا و تعداد بی‌شماری زیر بغل را بو كرده!!

سنگین‌ترین وزنه‌ای كه با زبان بلند شده
بریتن توماس، با بلند كردن جعبه‌ای پر از پاستا كه چارچوبی فلزی داشت توانست ركورد بلند كردن وزنه با زبان كتاب گینس كه آن هم در اختیار خود او بود بشكند. این ركورد در یكی از اجراهای سیرك ماسیمو وقتی وی جعبه 12 كیلوگرمی را با زبان بلند كرد به ثبت رسید.

بیشترین مغز گاو خورده شده
تاكیرا كوبایاشی ژاپنی یكی از مشهور‌ترین افرادی است كه در مسابقات غذا خوری شركت می‌كند و نزدیك به 6 سال ركورد دار خوردن هات داگ در دنیا بوده و ركورد‌های اینچنینی دیگری نیز دارد و در رتبه بندی جهانی مقام سوم را به خود اختصاص داده اما آنچه وی را در این فهرست قرار می‌دهد خوردن نزدیك به 8 كیلو مغز گاو در 15 دقیقه است.

بیشترین عنكبوت روی بدن در 30 ثانیه
تام بوكانان، بچه‌ای استرالیایی است كه ركورد نگه‌داشتن بیشترین عنكبوت روی بدن در 30 ثانیه را از آن خود كرده. او 125 عنكبوت طلایی وحشی را برای 55 ثانیه روی بدن خود نگه داشت. به گفته بوكان این نوع عنكبوت‌ها سمی نیستند اما گاز می‌گیرند و باعث ورم و باد كردن بدن می‌شوند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره