وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چرا بیشتر زنان ایرانی ریزش مو دارند؟

چرا بیشتر زنان ایرانی ریزش مو دارند؟
 اغلب خانم ها از دریافت ویتامینی که موجب رویش موها میشود، غافل هستند.
به گزارش ایران ناز دکتر ریحانه مهرگان، متخصص پوست مو در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران با بیان این که اغلب خانم های ایرانی از ریزش مو شکایت دارند گفت: کمبود ویتامین D از علل اصلی ریزش مو در خانم ها است.

این متخصص پوست مو با اشاره به آزمایشات انجام شده در مراجعین به مطب که از ریزش مو شکایت دارند یادآور شد: کمبود ویتامین D پس از فقر‌ آهن شایع ترین علت ریزش مو در خانم های کشورمان است.

* مصرف فست فود و ریزش مو
وی در ادامه گفت: مصرف فست فودها که موجب چاقی و افزایش هورمون های مردانه در خانم ها می شود از علل دیگر ریزش مو است که از شیوع نسبتاً بالایی برخوردار است. دکتر مهرگان با تاکید بر اهمیت دریافت ویتامین D مورد نیاز بدن از طریق تابش مستقیم نور آفتاب بر پوست گفت: قسمت عمده ی ویتامین D مورد نیاز بدن از طریق تابش مستقیم نور آفتاب بر پوست بدن تامین می شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اغلب خانم ها از دریافت ویتامین D مورد نیاز روزانه غافل هستند و با دریافت داروهای دیگر در صدد رفع ریزش مو هستند. دکتر مهرگان با تاکید بر این که دریافت ویتامین D از طریق مواد غذایی بسیار محدود است گفت: 80 درصد ویتامین مورد نیاز روزانه بدن از طریق آفتاب تامین می شود.

این متخصص پوست و مو در پایان یادآور شد: خانم هایی که دچار ریزش مو هستند باید با مراجعه به پزشک متخصص و انجام آزمایشات لازم از جهت احتمال کمبود ویتامین D بررسی شوند تا در صورت کمبود این ویتامین از قرص های مکمل استفاده کنند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره