وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

این مکان به خانه ارواح مشهور شده است! (+عکس)

این مکان به خانه ارواح مشهور شده است! (+عکس)
ارواح، موجوداتی انکار نشدنی در دنیای ماورائی هستند. همانطور که در قرآن نیز به صراحت اعلام شده انسان ها پس از مرگ ، در واقع از دنیای مادی به دنیایی دیگر منتقل شده و در انجا ادامه حیات میدهند. جسم خاکی برای زندگی در این دنیا و روح برای ادامه زندگی در دنیای بعدی است.
حتما شما هم زیاد شنیده اید که برخی خرافه گویان اعتقاد دارند که در مکانهایی خاص موجوداتی ماوراء طبیعی زندگی می کنند. داستانهای قدیمی نیز صحه ایست بر این خرافه ها! اما این گونه خرافه گویی ها نه تنها مختص مردم ایران زمین نبوده که در تمام دنیا وجود دارد.
 
این مکان به خانه ارواح مشهور شده است! (+عکس)
گفته می شود در منطقه سنت پل، مینه سوتا عمارتی بزرگ وجود دارد که سالهاست خالی از سکنه است.
این خانه بزرگ و رعب انگیز، در سال 1883 ساخته شد و تا سال 1915 مردمانی در ان زندگی می کردند. به گزارش ایران ناز قضیه از آنجایی شروع شد که خدمتکار مخصوص افراد خانه در یک شب بارانی در یکی از اتاقهای خانه خود را به دار آویخت و پس از آن دیگر آرامشی در این خانه حاکم نشد.ساکنان خانه نیز پس از مدتی از این مکان گریختند و به جایی امن پناه بردند.

گردشگرانی نیز همه روزه برای بازدید از این خانه به این مکان ترسناک می ایند،انها نیز مانند سایر مردم اعتراف می کنند که صداهایی شبیه به خش خش می شنوند. همچنین بسیاری از افراد ادعا می کنند مردی سفیدپوست با کت و شلوار مشکی و دستکشی در دست را بارها در این مکان به وضوح دیده اند.

 
این مکان به خانه ارواح مشهور شده است! (+عکس)

آنها معتقد بودن که شبها و حتی گاهی در طی روز صداهای عجیب و غریبی از این خانه به گوش میرسید. همسایه های آنها نیز گهگداری صداهایی وحشتناک می شنیدند. اکنون سالهاست که این خانه خالی از سکنه بوده و صاحبان آن نیز بارها اقدام به فروش این خانه کرده اند، اما به دلیل بدنامی این خانه و مشهور بودنش به "خانه ارواح" کسی جرات به خرید عمارت  گریگز حتی به قیمتی بسیار اندک، ندارد.
در سال 2009 شخصی تصمیم به خرید این خانه 10 خوابه به قیمت 700،000 $ را داشت اما پس از تحقیقات محلی به سرعت از تصمیمش منصرف شد.قیمت اصلی این خانه 1.1million دلار است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره