وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بینی روز پنجشنبه 13 مهر 1391

فال و طالع بینی روز پنجشنبه 13 مهر 1391
فروردین : شما در آستانه جدیدی از زندگی خود هستید كه شما را به منطقه‌های ناآشنا هدایت می‌كند، در جایی كه منطق اصلاً هیچ راهی ندارد. ایران ناز، به جای اینكه طبق برنامه ریزی قبلی خود كار كنید، از عزلت گاه خود بیرون آمده و تمام تجربیات خود چه درست و چه نادرست را با هم بیامیزید.

اردیبهشت : برای انجام دادن كارهای جدیدتان، حتی اگر دلتان می‌خواهد تنهایی كار كنید، لازم است كه از نزدیك با همكارانتان كار كنید. كنار كشیدن و كم آوردن نمی‌تواند یكی از گزینه‌های شما باشد، برای اینكه دیگران هم سعی می‌كنند شما را درگیر كار كنند. اگرچه این كار خیلی سخت است، ولی شما باید از دوستی‌های خود درس بگیرید. شما هم احساسات خود را ابراز كنید و هرچقدر هم بحث كردن برایتان سخت بود باز هم به گفتگو ادامه بدهید.

خرداد : امروز امكان دارد یك نفر با عقاید خیلی خوش بینانه وارد زندگی تان شود، اما وقتی خودتان را در بحث‌ها درگیر می‌كنید خبرهای خوش می‌تواند جدی‌تر شوند. ایران ناز، سرباز زدن از همكاری با دیگران كار منطقی ای نیست، برای اینكه بهتر است قبل از اینكه دست به عمل بزنید بفهمید كه چه اتفاقاتی افتاده است نه بعد از آن! محدود كردن انتخاب‌های خود خیلی بیشتر از قبول كردن همه چیزهایی كه بهتان پیشنهاد می‌شود برایتان مفید خواهد بود.

تیر : شما امروز اعتقاد دارید كه خیلی خوب و درست حرف زده‌اید، اما حرف‌هایی كه الان می‌زنید ممكن است باعث فراری دادن دیگران شود. حتی شاید بعضی از جمله‌هایتان را ناتمام ول كنید، كه این موضوع می‌تواند باعث عصبانی شدن دیگران شود. حذف كردن كارهای اضافی و غیرلازم از برنامه روزانه خود می‌تواند تنش‌هایی كه بین شما و دیگران وجود دارد را كاهش دهد.

مرداد : شما در اوج بازی قرار گرفته‌اید و آماده پریدن، خلاقیت و شاد بودن هستید! اما شما در استفاده كردن از توانایی های خود شك دارید، چراكه نمی‌خواهید با انجام دادن كارهایی كه زیاد مهم نیستند انرژی خود را تلف كنید. سعی نكنید جذابیت‌ها و لبخند خود را پنهان كنید. ایران ناز، به دیگران بگویید چه احساسی دارید و حتی اگر طبق میل آنها رفتار نكرده‌اید نگرانی به خود راه ندهید.

شهریور : شما دلتان نمی‌خواهد كه در خانه بمانید، ولی امكان اینكه تمام روز بیرون از خانه بمانید وجود ندارد، چرا كه اكنون كارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید. شما اكنون در دوره‌ای از زندگی خود هستید كه حرف‌های شما می‌توانند تعیین كننده شكست و یا موفقیت‌تان باشند، پس به خاطركارهایی كه باید انجام بدهید شكایت نكنید و غر نزنید! در عوض تا جایی كه می‌توانید با نگرش و دید مثبت كارهای خود را در داخل خانه انجام دهید و بعد به سر كار بروید.

مهر : آرزوهای بزرگ و آرمانی در سر داشتن شاید عاقبت كمی‌ ناامیدتان كند، چراكه ممكن است حوادثی كه اتفاق می‌افتد به آن خوبی كه شما در ذهنتان تصور كرده بودید نباشد. با وجود این شما می‌توانید كارهای خیلی زیادی انجام دهید و همین فعالیت و سازندگی شما بهتان كمك می‌كند نگرش های منفی مربوط به خود را اصلاح كنید. ایران ناز، خودتان را با ایده‌آل‌هایتان مقایسه نكنید؛ به جای اینكه به كارهای ناتمام خود فكر كنید به كارهایی كه انجام دادید فكر كنید.

آبان : شما امروز نسبت به وضع مالی خود و یا دست كم نسبت به امكاناتی كه دارید خیلی خوش بین هستید. حالا بهرام در نشانه شما قرار دارد و انرژی زیادی در خود حس می‌كنید كه شما را قادر می‌سازد بیشتر از همیشه كار كنید. اما این انرژی زیاد می‌تواند خشم و عصبانیت شما را نیز آشكار كند، پس راهی پیدا كنید كه بدان وسیله احساسات غیر منتظره‌تان را خاموش كنید، وگرنه درگیر مسائل می‌شوید كه اصلا به نفعتان نیستند.

آذر : الان زمانی جدی بودن است، البته این حرف لزوماً در مورد مسائل كاری نیست. شما احساس می‌كنید كه وظایف زیادی دارید، در حالیكه احساسات و علایق‌تان شما را به سفری دور و دراز از عجایب می‌كشاند. فقط یادتان باشد كه نتایجی كه امروز شما بدانها دست یافته‌اید، لزوماً نتایج صحیحی نیستند. ایران ناز، توجه كردن به جزئیات می‌تواند با جریانی آرام شما را برای چند هفته از برنامه‌تان جلوتر بیندازد.

دی : امروز شما به یك دوراهی رسیده‌اید كه فهم و بینشتان به شما چیزی می‌گویند ولی شما كار دیگری انجام می‌دهید. گاهی اوقات شما با موفقیت می‌توانید بعضی از رفتارهایتان را وقتی كه با آن چیزی كه شما می‌دانید بهترین رفتار است مغایرت دارند، با دلایل منطقی توجیه كنید. با وجود این امروز شما سعی می‌كنید بفهمید چگونه اعتقادات شما می‌توانند بر كارتان تأثیر مثبتی بگذارند. پس نباید نگران این باشید كه دیگران از شما قدردانی كنند.

بهمن : امروز احتمال موفقیت برای شما بیشتر شده است، چراكه به هیچ درخواستی جواب منفی نمی‌دهید. شما قادر هستید بدون توجه به موانعی كه پیش رویتان قرار دارند، همچنان اهداف خود را داشته باشید. ایران ناز، دیگران این روزها از سرسختی شما شگفت زده شده‌اند، اما اجازه ندهید عكس العمل‌های آنها شما را از اهدافتان دور كند. توجه خود را روی مقصدتان متمركز كنید و با ثبات قدم در همین مسیر گام بردارید.

اسفند : حالا كه ماه به نهمین خانه شما یعنی خانه اهداف بزرگ انرژی می‌دهد، وسعت و دامنه فهم و دانش شما نیز بیشتر شده است. به خاطر اینكه ظاهراً قادر هستید فراتر از هدف خود را هم ببینید، دیگران به منظور بهره گرفتن از نصیحت‌هایتان پیش شما می‌آیند. حواستان جمع باشد؛ شما برسر دوراهی قرار می‌گیرید و به محض اینكه یكی از آنها را برگزینید، كسانی كه از مسیر اول سودی عایدشان می‌شود برایتان مشكل درست می‌كنند. تا جایی كه امكان دارد هیچ كدام را انتخاب نكنید و میانه رو باشید تا موقعی كه راه سومی ‌هم نمودار شود.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره