وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تأثیر جالب زنگ موبایل بر هوش افراد!

تأثیر جالب زنگ موبایل بر هوش افراد!
به گفته محققان حتی قرار گرفتن ناخواسته در معرض آهنگ های مشهور، ممکن است تاثیرات دراز مدت و مداوم بر توجه و تمرکز افراد داشته باشد محققان ادعا کردند در صورتی که موبایل افراد در حالت سکوت باشد، آنها در پیدا کردن راه حلها و یادآوری کارها، بهتر عمل میکنند.
آنها معتقدند این امر بدین خاطر است که آهنگهای موبایل بخصوص اگر جذاب باشد، باعث تحلیل رفتن قدرت ذهن میشود. محققان دانشگاه واشنگتن دریافتند که دانشآموزان بعد از قرار گرفتن در معرض آهنگهای موبایل، حدود 25 درصد توانائیشان در تستها کاهش پیدا کرده است.
حتی نتایج این تستها، زمانی که آنها در معرض آهنگهای مورد علاقهشان قرار گرفتند، بدتر نیز شد. محققان معتقدند این آهنگهای به ظاهر بیضرر، که به نظر میرسد فقط باعث بهم زدن سکوت عمومی می شوند، تاثیر واقعی بر یادگیری نیز دارند. به گزارش ایران ناز به نقل از میل آنلاین، نتایج این تحقیق همچنان نشان داد که حتی قرار گرفتن ناخواسته در معرض آهنگهای مشهور، ممکن است تاثیرات درازمدت و مداوم بر توجه و تمرکز افراد داشته باشد.
نتایج این تحقیق، باعث نگرانی افرادی شده است که سعی در تمرکز کردن دارند، در حالی که به طور مکرر با صداها و آوازهای پیامها و ایمیلها مواجه هستند. این تحقیق به مدت سه سال طول کشیده و در مجله روانشناسی محیطی به چاپ رسیده است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره