وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چگونه بدون عطر و ادکلن بوی خوب بدهیم؟

چگونه بدون عطر و ادکلن بوی خوب بدهیم؟
برای تمام انسان ها اهمیت دارد كه بدنشان بوی خوبی بدهد بویژه زمانی كه یك قرار ملاقات مهم یا سرنوشت ساز دارند و به همین خاطر بسیاری از آنها هزینه های زیادی صرف تهیه عطر ، ادکلن و اسپری مناسب می كنند تا این نیازشان تامین شود.

هرچند دئودورانتها و اسپریها میتوانند تا حدودی مشكل بوی نامطبوع بدن را حل كنند اما در این مقاله به 5 عادت طبیعی و سالم اشاره شده است كه انجام آنها میتواند به شما كمك كند تا به طور معمول و طبیعی بدنتان بوی خوب بگیرد.

به گزارش ایران ناز به نقل از ارگانیك در این مقاله آمده است:
1- با تمرینات یوگای گرم، خود را از بوی نامطبوع بدن خلاص كنید. كارشناسان تاكید دارند كه تعریق برای بدن مفید و ضروری است چون مواد سمی را دفع میكند بنابراین به جای استفاده از محصولات دئودورانت حاوی مواد شیمیایی سمی و فلزات سنگین مثل آلومینیوم كه برای بدن مضر هستند و مانع از فرآیند طبیعی تعریق میشوند بهتر است انجام تمرینات یوگای گرم را در دستور كار روزانه خود قرار دهید تا به طور منظم در طول این تمرینات عرق كنید و پس از دوش گرفتن در باقی ساعات روز از بوی نامطبوع عرق خلاص شوید.

2- برخی از روزها را بدون گوشت قرمز سپری كنید. یكی از عواملی كه موجب بروز بوی نامطبوع بدن میشود مصرف گوشت قرمز است. گوشت قرمز پس از هضم شدن مواد سمی خاصی را از طریق روده بزرگ به داخل جریان خون آزاد میكند و به همین خاطر اگر هر روز و مداوم از این پروتئین استفاده شود به تشدید بوی بد بدن كمك میكند لذا توصیه میشود كه برخی از روزها از خوردن گوشت قرمز امتناع كنید.

3- یك رژیم غذایی گیاهی در واقع یك خوشبوكننده طبیعی است. هرچه مقدار مواد گیاهی موجود در رژیم غذایی روزانه بیشتر باشد به دلیل اینكه گیاهان تركیبات پاك كنندهای مثل كلروفیل و فیتوریزمغذیها دارند، بدن خوشبوتر میشود چون این تركیبات بدن را از داخل تمیز و پاكسازی میكنند. گیاهان معطر مثل نعنا و رزماری از این نظر بسیار مفید و كاربردی هستند.

4- سیر و پیاز از عوامل تشدید كننده بوی نامطبوع بدن هستند. این دو گیاه خوراكی با وجود مفید بودن اما متاسفانه بوی شدیدی دارند كه حتی تا چند روز بعد از مصرف میتوانند در ایجاد بوی شدید بدن تاثیر داشته باشند. سیر و پیاز گازهای سولفوری تولید میكنند كه پس از جذب این گاز وارد جریان خون شده و از طریق ریهها و منفذهای پوستی آزاد میشوند.

5- از مصرف الكل بپرهیزید. تردید نكنید كه مصرف نوشابههای الكل موجب تولید بوی نامطبوع از بدن میشود و همچنین بوی بد دهان را نیز تشدید میكند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره