وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کسب و کار فوتبالیست های پولدار و سرشناس ایرانی

کسب و کار فوتبالیست های پولدار و سرشناس ایرانی
فوتبالیستها را باید قشری دانست که به قول عامیانه پولدارند و نه غم نان دارند و نه غم آب! اما این دلیل نمی­شود تا آنها به قراردادهای چند صد میلیونی فوتبال بسنده کنند و به فکر این نباشند که سرمایه­ های خود را که اتفاقا کم هم نیست در کارهای دیگر به قول معروف به کار نیاز ندازند.

فوتبالیست های ایرانی در بازار کار دنبال چه صنفی می­ روند؟ ایران ناز: در این گزارش نگاهی انداخته شده است به شغل دوم تنی چند از فوتبالیستهایی که یا دوران بازنشتگی از فوتبال را در حال تجربه کردن هستند یا اینکه در کنار فوتبال به فکر درآمدزایی دیگری افتاده ­اند.

جواد نکونام؛ دلارهای اسپانیایی در بازار عطر
کاپیتان تیم ملی فوتبال و استقلال یکی از خوش­پوش­ترین چهره­های فوتبالی است و شاید به همین دلیل است که به بازار عطر و ادکلن توجه کرده و حالا در واردات عطرهای خارجی یکی از فعال­ترین­ ها به حساب می ­آید. البته نکونام در کنار این تجارت شیک و البته پولساز با تنی چند از دوستان خود شرکت تولید پوشاک و لوازم ورزشی هم تاسیس کرده است.

کریم باقری؛ بازرگان فرش!
کریم باقری، هافبک صاحب نام سال هالی نه چندان دور  پرسپولیس، که زمانی فوتبالش هم مثل فرش شهرش زبانزد عام و خاص بود در کنار شوت زدن و دویدن و پاس دادن در زمین چمن در امر صادرات فرش و ارز آوری برای کشور تجربه و تبحر بالایی دارد. کریم خان همراه پدر همسرش یکی از تجار معروف فرش ایران و به خصوص تبریز در دنیاست! البته او به دلیل علاقه­ مندی دوران کودکی چند تریلی هم دارد که در شرکت ترابری­اش در حال طی کردن جاده­ های مختالف ایران هستند.

علی دایی؛ آقای پولدار
علی دایی را همه پولدارترین چهره ورزشی کشور می­ دانند که نشان می­ دهد او مثل تحصیل و ورزش در تجارت هم انسان موفقی بوده که به همین دلیل جایگاه ممتازی از لحاظ اقتصادی دارد. مشارکت در ساخت یک شهرک توریستی در اطراف چالوس، مالکیت چندین فروشگاه و گالری کفش و لباس در مراکز خرید یوسف آباد، منیریه، میدان محسنی و میلاد نور و همچنین اداره موسسه تولیدی پوشاک ورزشی دایی، مشغله هایی است که بعد از فوتبال ذهن دایی را به خود مشغول کرده است تا علی دایی نشان دهد که در زمینه پول در آوردن هم به فکر رکورد شکنی است.

خداداد عزیزی؛ تجارت جهانی!
چهره جنجالی و حاشیه­ ساز فوتبال ایران که در یکی دو سال اخیر از متن فوتبال رانده شده است, در تجارت آن هم تجارت جهانی امتحان خوبی را پس داده است و در حالی که در فوتبال فرصت سوزی­ هایی داشته, نشان داده است که تاجر موفقی است. خداداد صاحب یک شرکت تولید قطعات یدکی اتومبیل در سنگاپور است و در دبی هم سرمایه گذاری های خوبی انجام داده است.

نیما نکیسا؛ رستوران دارد!
روح لطیف نیما نکیسا، او را وارد عرصه هنر کرده و آن طور که شنیده ایم به زودی کاست سنگربان سابق تیم ملی روانه بازار موسیقی خواهد شد. البته فعالیت غیر ورزشی نکیسا فقط به هنر و موسیقی ختم نمی شود . نیما خان با همکاری پدرش اداره یک رستوران سیک و مدرن را در خیابان فراهانی برعهده دارد. خوش تیپی نیما باعث شده کار و کاسبی اش بگیرد.

یحیی گل محمدی؛ صاحب یک آرایشگاه مجهز
یحیی گل محمدی، مدافع اسبق  تیم ملی فوتبال سرمربی فعلی صبای قم  از آن دسته فوتبالیست هایی است که همواره دور حاشیه را خط کشیده و بی سر و صدا به زندگی و کار خود مشغول است . او به همین چند روزه شهرت و قدرت دلخوش نکرده و اداره یک آرایشگاه مجهز به نام هنر پرشیا را بر عهده دارد. ضمن اینکه آقا یحیی در امور خیریه نیز پیشقدم است و آن طور که شنیده ایم هزینه یک موسسه خیریه را تامین می کند.

سیروس دین محمدی؛ کاسبی در میلاد نور
چندین سال حضور در استقلال و سابقه حضور دو ساله در فوتبال باشگاهی آلمان، گذشته از تجربیات فنی و حرفه ای فراوان برای سیروس خان ، از لحاظ مادی هم برای هافبک ریز نقش پگاهی ها سودآور بود. سیروس، سرمایه اش را که هم ریالی است و هم ارزی در کار تولید پوشاک به کار انداخته و یک موسسه تولید پوشاک را اداره می کند . البته یک باب مغازه در پاساژ میلاد نور و در جوار هم قطارانی چون میناوند ، پیروانی و دایی نیز از دیگر سرمایه گذاری های جناب سیروس خان است که در آن به عرضه پوشاک ورزشی می پردازد.

علیرضا نیکبخت؛ پوشاک تولید می کند!
علیرضا نیکبخت واحدی ، مهاجم سابق برسبولیس بیشتر از آنکه به فکر آینده اش باشد ، به تیپ و مد و ظاهرش می رسد و فرصت چندانی برای پرداختن به امور تجاری ندارد . البته گویا به تازگی شم تجاری نیکی هم تقویت شده و شنیدیم وی در یک موسسه تولید پوشاک مشارکت و سرمایه گذاری کرده است.

رسول خطیبی؛ ورزشگاه ­می­ سازد
مربی فولادگستر تبریز آنقدر به فوتبال و توپ و تور علاقه دارد که حتی سرمایه گذاری هایش هم یکجوری به فوتبال و ورزش ربط پیدا می کند . مهاجم تبریزی سپاهان ، پروژه ساخت یک مجموعه ورزشی را در تبریز آغاز کرده و نظارت بر چگونگی انجام کار این مجموعه و تامین هزینه های آن مهمترین مشغله خطیبی بعد از فوتبال است.

پژمان نوری؛ در آستانه آپارتمان سازی!
پژمان نوری، هافبک تیم ملوان بندر انزلی پسر ارشد خانواده ای است که املاک زیادی در شمال دارند اما پژمان علاقه ای به کشاورزی و زمین داری ندارد. از قرار معلوم پژمان هم نان را در ساخت و ساز می بیند. او قصد دارد در قطعه زمینی که در اختیارش است ، آپارتمان سازی کند البته در فصل بهار! در این مدتی هم که بیکار بوده سرش با خواهرزاده اش و مراقبت و پرستاری از او گرم بوده ، مثل اینکه پژمان خان در رشته پرستاری استعداد بسیار خوبی دارد!

علیرضا منصوریان؛ بازار کامپیوتر!
علیرضا منصوریان ، هافبک اسبق استقلال ، دو سال حضور در آلمان و فوتبال ماشینی و حساب شده ژرمن ها ، حسابگری علی منصوریان را هم تقویت کرد ، به طوری که این بازیکن مارک هایش را در بازار پر رونق کامپیوتر سرمایه گذاری کرد. اگر خریدار قطعات و لوازم کامپوتر هستید ، حتماً سری به فروشگاه منصوریان واقع در چهار راه ولی عصر بزنید.

پژمان جمشیدی؛ گالری عطر و ادکلن
پژمان جمشیدی، بازیکن سالهای نه چندان دور لیگ برتر علاوه بر اینکه بعد از چندین سال تحصیل در رشته عمران هنوز موفق به اخذ مدرک نشده و دائماً به خاطر پاس کردن واحدهای درسی دنبال اساتید خود است ، بخشی از وقتش را هم در گالری عطر و ادکلن فروشی اش که در کرج واقع است ، می گذراند.

مهدی هاشمی نسب؛ در فکر افتتاح پیتزافروشی
مهدی هاشمی نسب بازنشسته فوتبال  و بازیکن پر شر و شور سالهای گذشته استقلال و پرسپولیس حالا به یک بازیکن بی حاشیه و آرام تبدیل شده و حسابی به فکر آینده خود است . واردات لوازم آرایشی و بهداشتی آقا مهدی را راضی نکرده و حالا او قصد دارد یک پیتزافروشی دایر کند ، البته اینکه کجا و با کی هنوز معلوم نیست ، اما احتمالاً یکی از پر رونق ترین پیتزافروشی های تهران از آن گلزن ترین مدافع فوتبال ایران خواهد شد.

حامد کاویانپور؛ نمایشگاه اتومبیل
حامد کاویانپور، هافبک سابق ملی پوش تیم پرسپولیس، یک مدرسه فوتبال تاسیس کرد که همه امکانات و سهام آن متعلق به خودش است. در کنار آموزش فوتبال به نونهالان علاقمند ، آقا حامد ، در کار خرید و فروش اتومبیل هم فعال است و اتفاقاً اتومبیل های لوکس و گرانقیمتی هم در دست و بالش دارد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره