وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

انتشار تصاویر عریان کیت میدلتون عروس ملکه انگلیس

انتشار تصاویر عریان کیت میدلتون عروس ملکه انگلیس
با وجود محکومیت نشریه ای فرانسوی که اقدام به انتشار تصاویر عریان از عروس ملکه کرده بود، مجلات اروپایی همچنان به انتشار این عکس‌ ها و عکس‌ هایی جدیدتر از کیت میدلتون ادامه میدهند.
پس از آنکه اقدام یک مجله فرانسوی و پس از آن یک نشریه ایتالیایی در انتشار تصاویر عریان کیت میدلتون عروس ملکه انگلیس جنجال‌ های بسیاری را در چند هفته اخیر ایجاد کرد و نهایتا به محکومیت مجله فرانسوی انجامید، این بار یک نشریه دانمارکی به نام سئو‌هوئر تصاویر عریان جدیدی از کیت میدلتون منتشر کرده است.

به گزارش ایران ناز انتشار این تصاویر جدید، خاندان سلطنتی انگلیس را مجددا به تکاپو انداخته تا علیه این نشریه نیز شکایت کنند.

هرچند که تصمیم خاندان سلطنتی برای شکایت علیه این نشریه هنوز رسما اعلام نشده، اما سخنگوی کیت میدلتون و همسرش پرنس ویلیامز، اعلام کرده است که هنوز تصمیم قطعی در این باره اتخاذ نشده، اما انجام اقدامات قضایی یکی از گزینه‌هایی است که در دست بررسی است.

میدلتون پیش از این در شکایت خود علیه نشریه فرانسوی «کلوزر» که برای اولین بار اقدام به چاپ تصاویر عریان وی کرده بود، پیروز شد و کلوزر محکوم به پرداخت جریمه و بازگرداندن اصل عکس‌ها محکوم شد. علاوه بر این مجله دانمارکی، مجله‌ای سوئدی نیز که آن هم «سئو‌هوئر» نام دارد، قصد دارد برخی از این عکس‌ها را منتشر کند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره