وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روش هایی برای داشتن پوستی براق و خیره کننده

روش هایی برای داشتن پوستی براق و خیره کننده
آیا میخواهید پوستی خیره کننده داشته باشید؟ به گزارش ایران ناز در همین رابطه تیم GL متشکل از متخصصین پوست آقای Renee Rouleau از انجمن درمان با چشمه آب معدنی (Spa) و کلنیک پوست با همین نام و خانم Anne King مربی انیستیتو بین المللی پوست گرد هم آمده اند تا رازهایی برای داشتن پوستی بی نظیر را کشف کنند.

1. قبل از اینکه به رختخواب بروید صورت خود را بشوئید. اگر شما صبر کرده اید تا کاملا به خواب بروید، شما آنقدر خسته خواهید شد که نتوانید صورت خود را بشوئید و تحقیقات نشان داده که پوست بهترین ترمیم خود را در اطراف ساعت 10 شب انجام می دهد. پس اجازه دهید پوست شما قبل از اینکه شروع به خمیازه کشیدن کنید، نفس بکشد.

2. هر روز ضد آفتاب بزنید. از مرطوب کننده با SPF 15 یا بالاتر استفاده کنید. اشعه فرا بنفش می تواند زمانی که در کلاس درس نشسته اید یا در حین رانندگی و یا در حال قدم زدن هستید، اثرات مضر خود را بر روی پوست بگذارد.

3. با صورت خود مهربان باشید. کندن با انگشت، فشار دادن و چلاندن باکتری ها را به اعماق پوست می برد که منجر به زخم شدن و در نهایت مشکلات آتی می شود.

4. فکر نکنید که وقتی پوست شما حالت سفت و خشک دارد یعنی اینکه تمیز است. اگر شما عجله دارید که از مرطوب کننده بعد از شستن پوستتان استفاده کنید، به جای آن دنبال تمیز کننده ای باشید که پوست شما را شاداب نگه می دارد به جای اینکه آن را خشک کند. اگر پوست خشک و حساس دارید؟ دنبال پاک کننده های چرب باشید یا از ترکیبات فومی استفاده کنید. هرچه از صابون بیشتر استفاده کنید پوستتان خشک تر خواهد شد. هرچه از صابون کمتر استفاده کنید پوستتان کمتر خشک خواهد شد.

5. از جراحت ها دوری کنید. اگر آکنه زیاد دارید از محلول های آکنه استفاده کنید. این محلول باعث می شود که نقاط تمیز و بدون جوش خشک شوند و سلول پوست های مرده در آنجا رشد کنند. آنها در زیر پوست چربی ایجاد می کنند و و باعث می شود تا تمامی محفظه های خالی با این چربی ها پر شود.

6. سعی کنید که پوستتان همیشه برق بزند. حقیقت تلخ؟ شما نمی توانید سرعت تولید چربی را کند کنید. راه حل بی نظیر؟ تمیز کننده های کاغذی. انها به سرعت چربی ها را از روی پوست شما بر می دارند.

7. بعد از اینکه موهایتان را کوتاه کردید یا از مواد شیمیایی برای پوستتان استفاده کردید. صورتتان را بشوئید. کلیه محلول ها، اسپری های مو و موس ها شامل ترکیباتی هستند که ایجاد جوش می کند بعد از اینکه از موادی برای موهایتان استفاده کردید صورتان را به دقت بشوئید.

8. فرچه آرایشی خود را هفته ای یکبار بشوئید. باکتری ها و چربی ها می توانند در آن رشد کنند و منجر به تولید جوش ها شوند. از صابون های نرم ( دارای ترکیبات آلی) و اب سرد برای شستن فرچه هایتان استفاده کنید و انها را به دقت بشوئید. اسفنج های آرایش را بعد از چندین بار استفاده دور بریزید تا از پخش شدن باکتری ها جلوگیری کنید.

9. روبالشی تان را اغلب عوض کنید. زمانی که شما می خوابید باکتری ها و چربی روی روبالشی تان جمع می شود و آنها دوباره در شب با پوستتان تماس پیدا می کنند. پس باید روبالشی تان را عوض کنید و آن را با شوینده های مخصوص ملحفه مثل تاید بشوئید.

10. خواب برای زیبایی لازم است. 8 ساعت خواب می تواند معجزه کند. بخوابید نه برای اینکه چرخه را تکمیل کنید بلکه برای اینکه در شب بدن می خواهد خود را از شر سموم راحت کند که این سموم کلیه نقاط بدن را تحت تاثیر قرار می دهند. خواب استرس را کاهش می دهد و دردهای شدید در شب کاهش می یابند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره