وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بازیگری معروف که از زنان خود کتک میخورد!! (+عکس)

بازیگری معروف که از زنان خود کتک میخورد!! (+عکس)
آقای راجر مور بازیگر بریتانیایی كه چند بار در نقش جیمزباند مامور مخفی ملكه برصحنه سینما ظاهر شده گفته است كه در جریان دو ازدواج اول خود از زنانش كتك می خورده است. به گزارش ایران ناز راجر مور كه امروز 84 سال دارد در جریان برنامه تلویزیونی مورگانز لایف استوریز گفت كه در ازدواج نخستش با استین دورن وان قهرمان پاتیناژ اوقات خشونت باری را متحمل شده است.

وی افزود: استین مرا كتك می زد، به صورتم چنگ می كشید و هرچه را دم دستش بود به سویم پرتاب می كرد. یكبار یك قوری چای نقره را به سویم پرتاب كرد كه اگر سرم را كنار نكشیده بودم احتمالا امروز در اینجا حضور نداشتم.

 
بازیگری معروف که از زنان خود کتک میخورد!! (+عکس)
مامور 007 خاطرنشان كرد: هر بار به خانه مادرم می رفتم او با دیدن جراحات من وحشت می كرد. استین حتی یك بار كه پزشك مشغول مداوای من بودم به سویم حمله كرد و مرا جلوی چشم دكتر كتك زد. مور در سال 1953 از استین دورن وان جدا شد و این بار تصمیم گرفت به جای یك ورزشكار با یك هنرمند ازدواج كند بلكه دیگر كتك نخورد. اما مامور مخفی ملكه از این لحاظ شانس نداشت.

جیمز باند سینما این بار با دوروتی اسكوئیرز خواننده ازدواج كرد. اما دوروتی هم دست بزن داشت و هر از چندی راجر مور را از كتك بی نصیب نمی گذاشت. به گفته مامور 007 دوروتی دارای شخصیت فوق العاده ای بود . یك بار ضمن كتك زدن من یك گیتار را برداشت و روی سرم خرد كرد.

مور كه علاوه بر نقش باند در سریال جاسوسی و مهیج " مامور ما سنت" نیز بازی كرده در طول زندگی اش چهار بار ازدواج كرد. امروز دو همسر اول او كه كتكش می زدند از دنیا رفته اند. اما مامور مخفی ملكه نگفت كه آیا از دو همسر بعدی اش هم كتك می خورده است یا خیر.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره