وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ده فیلم برتری که در آن تبهکاران برنده میشوند!!

ده فیلم برتری که در آن تبهکاران برنده میشوند!!
ایران ناز، در حالی که در هالیود سالانه فیلمهایی با مضامین مشابه  اما با نامهای متفاوت و بازیگران و دست اندرکاران مختلف  از یکدیگر کپی برداری می نند. یافتن فیلم اصل از میان آنان و نقش جالب و تاثیرگذار تبهکاران در این فیلم ها و پیروزی آنها مقابل خیر  بسیار دشوار است. در ادامه به این فیلمها نگاهی می اندازیم.
هشدار: لیست زیر بازی تبهکارانی است که اگر این فیلمها را ندیده اید و قصد دارید در آینده فیلم را ببینید, این متن را نخوانید..

10. مردان Matchstick
یک بیمار فوبیا – روی واکر به همراه همدستش فرانک در آستانه ایجاد شغل جدید هستند در همین زمان دختر نوجوان وی نیز وارد می شود.

در صحنه بعد فیلم، چاک بیرون خانه منتظر فرانک است که به طرز بدی کتک خورده است؛ آنجلا به چاک شلیک می کند و روی او را پنهان می کند تا زمانی که اوضاع آرام می شود؛ روی از چاک مراقبت می کند تا او حالش خوب شود، روی در بیمارستان بیدار می شود و می بیند که  فرانک و آنجلا در بیمارستان نیستند؛ او وقتی از موضوع طلاق همسرش صحبت کرده که فرانک او رازخمی کرده است؛ این نشان می دهد که دختر واقعی سقط جنین کرده و آنجلا فقط دستیار فرانک است.

9- برزیل
در ذهن آشفته تری گیلام؛ سم لری یک مامور دولتی معمولی است که  در یک فضای نه چندان دور از حال حاضر زندگی می کند و در واقع مامور تحقیق کردن در مورد مسئله ای نه چندان جدی است که در واقع به دشمن ملت تبدیل شده است. سام دوست قدیمی اش جک لینت را دستگیر می کند که به نظر می رسد به تروریسم متهم است؛ او وی را شکنجه میکند و سپس تاتل و اعضای مقاومت در برابر طوفان دولت می ایستد و  سام نجات پیدا می کند.

 
او به سرعت از میان سیل شلیک ها می گریزد و سام و معشوقه اش با خوشبختی آنجا را ترک کرده و در خارج از شهر ساکن می شوند؛ فیلم  نشان می دهد که  این چیزی است که در ذهن وی می گذرد؛ اما  او هم اکنون در اتاق شکنجه نشسته است.

8-The wicker Man
اینجا بدون شک در مورد نسخه اصلی فیلم سخن می گوییم؛ در سال 1973 بازیگر فیلم های ترسناک  ادوارد وودوارد به عنوان پلیس بازی می کند که یک نامه بی نام دریافت می کند که از او می خواهد به یک سفر به هیبرد برود و در مورد گم شدن یک دختر جوان تحقیق کند. بعد از این که او به جزیره سامرلیس می رسد, عابد مسیحی یعنی هووی ضعیف تر از آن است که حداقل در مورد انتخاب های مخلی مذهب پگانی اعتراف کند.

در اواخر فیلم نشان می دهد که هِوای توسط افراد ساکن جزیره که در هدایت وی به باور کردن گم شدن این دختر کمک کرده اند , او را زندانی کرده اند؛ به این دلیل که محصول سال گذشته شان بد بوده و در این مذهب آنها باید فردی را قربانی کنند و هِوای مناسب ترین مردی است که برای این کار انتخاب شده است.

7- بچه رزماری
این فیلم ترسناک کلاسیک اثر رومن پولانسکی است که  درگیری یک خانواده جوان را که به یک اپارتمان جدید آمده اند با یک تبهکار را نشان می دهد؛ این گونه به نظر می رسد که آرایش و رفتار همسایگان بالا عجیب به نظر می رسد و زمانی که رزماری باردار می شود؛ او مشکوک می شود که آنها احتمالا برای بچه دار شدن برنامه داشته اند.

در پایان فیلم مشخص می شود که فرزند رزماری در واقع فرزند شیطان بوده و همسایگان برای به وجود آمدن این فرزند تلاش کرده و در آخر سعی می کنند عواطف مادری رزماری را تحریک کرده تا بیاید و فرزندش را ببیند.

6- دیوانه از قفس پرید
رندل پاتریک مک مورفی بار دیگر خود را در مقابل قانون می بیند و می خواهد از زندان فرار کرده و  درنتیجه خود را به دیوانگی زده است؛ او در نهایت در یک بیمارستان  روانی از دنیا می رود. جایی که او شخصیت های متفاوت را می بیند که توسط یک پرستار مورد ظلم قرار گرفته  و تحقیر می شوند. در نهایت همه با هدایت مک مرفی برعلیه وی اعتراض می کنند.

یک شب پس از نوشیدن مشروب زنی به این بیمارستان روانی راه می یابد  و پرستار راتچد صبح روز بعد متوجه این موضوع می شود؛ بیلی که شخصیتی بسیار اجتماعی داشته و دارای لکنت زبان است؛ در معرض خودکشی است؛ او با این زن دیده می شود؛ زن تهدید می کند که این امر را به مادر او خواهد گفت و او را در اتاق تنها می گذارد و بیلی خود را با یک تکه شیشه می کشد و تحت تاثیر این مسئله مک مرفی به پرستار توهین کرده و تا حد مرگ با وی درگیر می شود، او مورد حمله قرار می گیرد و در اتاق زندانی می شود و پس از آن یک انسان قوی هیکل او را خاموش می کند. به نظر می رسد او توسط صلیب سرخ کشف می شود و او به همان شکل که فکر می کرده از آنجا فرار می کند.

5- سکوت بره ها
یک دانشجوی دانشکده افسری اف بی ای کلارسی استرلینگ وظیفه می یابد که با یک قاتل سریالی هانیبال لکستر ملاقات کرده و از او بارجویی نماید. آنها تلاش می کنند که یک قاتل دیگر را دستگیر کنند؛ بوفالو بیل مردی که قربانیان را می گرفته و پوست انها را می کنده تا مجموعه ای از کتها با پوست زنان را جمع اوری کند. بعد از فرار لکستر از سلول محافظتی در تنسی؛ این افسر شهر اولین قربانی وی  را مورد تحقیق قرار می دهد؛ او داخل خانه بیل فیلم را به پایان می رساند جایی که تیم سوات اشتباها وارد خانه می شود.

 
زمانی که بیل فرار می کند؛ تصویر اسلحه بیل را نقاشی می کند و او را به دقت دنبال می کند؛ نور او را به  سمت خود هدایت می کند و او وارد تاریکی مطلق می شود و در نهایت بیل می میرد. روزهای بعد  او تلفنی از لکستر در باهاماس  دریافت می کند و زمانی که تلفن را می گذارد می گوید من یک دوست برای شام دارم و دکتر زندان را در جاده دنبال می کند.

4- باشگاه مشتزنی
یک فرد بی خواب و یک فروشنده کاریزماتیک به نام تیلر دارن بعد از این که خانه اش به طرز عجیبی خراب می شود.  به اتفاق یکدیگر یک کلوپ مبارزه را ایجاد می کنند و فرد بیخواب در حال حاضر می تواند اندکی بخوابد با گسترش این کلوپ او متوجه فلسفه ای می شود که پشت این بیخوابی بوده و باور می کند که خارج از کنترل اوست.

در ادامه کار یک کلوپ مبارزه دیگر نیز شورع به کار می کند و بی خوابی او تبدیل به یک احساس  وهم آور می شود؛ این موضوع ادامه پیدا می کند تا زمانی که یکی از اعضای کلوپ  تیلر دارن را می شناسد؛ او و تیلر یک فرد هستند و دارن تصمیم می گیرد که نقشه اش را عملی کند و چند تن از روسای شرکت های اعتباری بزرگ را به پایین بکشد تا بازار مالی را فلج کند. او تلاش می کند که بمبی را جاسازی کند که پس از یک جنگ خیالی؛ ساختمان را خراب کند. پس از خراب شدن خیال وی با شلیک به خودش؛ او قادربه کنترل بمب نیست و نقشه او عملی می شود.

3- ممنتو

در  یک فیلم که اصلا ترتیب زمانی در آن رعایت نشده؛ یک بازرس بیمه؛ لئونارد شلبی پس از تجاوز به همسرش که به کشته شدن او می انجامد و او سرش را به یک جسم سخت می کوبد؛ نمی تواند خاطره جدیدی را به یاد آورد. مومنتو دو راوی را نشان می دهد که یمی از انها در یک تصویر رنگی از زمانی که او یکی از دوستانش تدی را می کشد  به عقب برمی گردد و دیگری یک تصویر تلفنی را نشان می دهد که او با شخص دیگری در زمان عادی فیلم سخن می گوید.
وقتی که دو داستان به هم می رسند؛ لئونارد مردی را معتقد است که قاتل همسرش است می کشد و پس از زمزمه کردن سامی مردی با شرایط مشابه لئونارد درمی یابد که باید مرد دیگری را بکشد و در این شرایط فشار تدی نشان می دهد که همسر لئونارد زنده مانده است و با تزریق بیش از حد انسولین که سامی در داستان تعریف می کند از بین رفته است؛ از این رو لئونارد یک پازل بسیار دشوار را به وجود اورده به او می دهد  و  لئونارد از گواهینامه تدی به عنوان وسیله ای برای یافتن قاتل استفاده می کند که به مرگ تدی منجر می شود.

2- هفت
دو مامور جنایی به دنبال یک قاتل سریالی هستند که مردم را مورد هدف قرار داده  که مرتکب یکی از هفت گناه شده اند و از ابزار و روش  های مبدعانه و هوشمندانه بهره می گیرد؛ اول  او به سراغ  گلاتونی می رود و  بدن او در حالی کشف می شود  که  مجبور به خوردن حجم زیادی اسپاگتی شده است.

در پایان  قاتل باز هم جنایاتی را مرتکب می شوند و میلز و سومیرت منتظر اخبار جدیدی هستند؛ اما قاتل شخص دیگری  را کشته و  تلاش می کند تا پلیس او را پیدا کند؛ اگر بازپرس او را نزدیک دو جسد پیدا کند؛ او به قتل اعتراف خواهد کرد, در بیرون شهر ونی با یک بسته عجیب به محل می رسد و زمانی که سامرت ان را باز می کند با صحنه ای وحشتناک مواجه خواهد شد. او به سمت میلز می دود و می گوید که اسلحه اش را روی زمین بیندازد؛ در این صحنه نشان داده شده که قاتل همسر و  فرزند ویلز را کشته است.

1- مظنونین همیشگی
بعد از دزدیدن یک کامیون؛ پنج مرد دستگیر شده و به اداره پلیس منتقل می شود؛ همه انها مقصر نیستند و ازاد می شوند؛ اما تصمیم می گیرند که برنامه انتقام را بر ضد پلیس انجام دهند؛  کار به پایان می رسد و این 5 نفر مدیر ارشد ایستگاه پلیس معتقد است که هر یک از انها اشتباه کرده است.

همه اینها را با یک سخنرانی این افراد دریابیم؛ مرد ساکتی که وربال کنت نام دارد و یکی از نجات یافتگان ان کشتی است؛ پس از گفتن این داستان؛ نماینده کوجان با او سخن می گوید و در پایان دایان کیتن  به این نتیجه می رسد که یکی از پنج مجرم کیزر سوز است و پس از ترک او؛ کوجان جنایت او را کشف می کند که او پشت این ماجرا قرار دارد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره