وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آیا از عوارض کاشت ناخن اطلاع دارید؟

آیا از عوارض کاشت ناخن اطلاع دارید؟
به گزارش ایران ناز در یک تحقیق صورت گرفته مشخص شد که هزینه‌ اولیه آن حدود 70 هزار تومان در قسمت های شمالی و تا 30 هزار تومان در بخش‌های مرکزی شهر است. این هزینه تنها صرف یک دوره کاشت ناخن میشود و هر دو هفته یک بار به تناسب بلند شدن ناخنها لازم است که ترمیم صورت گیرد.
 
قیمت ترمیم این ناخن‌ها هم از 15 هزار تا 25 هزار تومان است که به میزان رشد ناخن‌ها بستگی دارد. علاوه بر پُرهزینه بودن، کاشت ناخن در زمانی حدود 2 ساعت انجام می‌شود. برای این منظور سطح ناخن به وسیله سوهان‌های برقی تراشیده و تا جایی که تنها لایه بسیار نازکی از ناخن باقی بماند ادامه دارد.

با توجه به اینکه در تماس با دفاتر مراجع تقلید آیت الله مکارم شیرازی و مقام معظم رهبری، حکم شرعی کاشت ناخن بر بطلان وضو و غسل پیایان می پذیرد. در برخی از سالن های زیبایی تبلیغاتی انجام می دهند که وضو و غسل را باطل نمیکند تا اینکه مشتریان مایل به این کار شوند.

عوارض کاشت ناخن
استفاده از ناخن‌های مصنوعی و کاشت ناخن، عوارضی همچون عفونت های معمولی و قارچی، درماتیت (اگزمای تماسی) تغییر شکل صفحه ناخن، شکنندگی و حتی از بین رفتن صفحه اصلی ناخن را به دنبال خواهد داشت.

همچنین، کاشت ناخن‌های مصنوعی باعث تغییر رنگ ناخن، التهاب دور ناخن، خط خط شدن و خرد شدن ناخن و کنده شدن لبه آزاد ناخن از بستر (اُنیکولیز) می‌شود. اما تزئین ناخن‌ها نیز داستان خودش را دارد و بسیار متنوع و پیچیده است؛ از کاشت ناخن، فرنچ و مانیکور پتیکور و پانچ ناخن گرفته تا لاک و استمپ ناخن.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره