وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

هتل حیوانات و رونق گردشگری

با راه‌اندازی هتل حیوانات در یكی از شهرهای آمریكا، تعداد گردشگران این شهر كوچك به‌شكل محسوسی افزایش یافته است و مقامات امیدوارند این مساله موجب رونق اقتصاد این شهر شود.
به گزارش ایسنا، در روزهایی كه صنعت گردشگری در مناطق مختلف آمریكا در شرایط بسیار بدی است و در برخی مناطق، تعداد گردشگران 70 درصد كاهش یافته است، مدتی پیش مقامات شهر اوهارا (Ohara) با راه‌اندازی هتلی تحت عنوان «هتل حیوانات» در نزدیكی فرودگاه بین‌المللی این شهر، اقدام به راه‌اندازی مكان ویژه‌ نگهداری حیوانات خانگی كردند تا به این وسیله، گردشگران را جذب كنند.

این هتل با هدف جذب گردشگران و هم‌چنین نگهداری حیوانات گردشگران در زمان گردش آن‌ها در شهر راه‌اندازی شده و تأثیر محسوسی در جذب گردشگران به شهر اوهارا داشته است.

این هتل 25هزار فوت مربع مساحت دارد و هزینه‌ نگهداری برای هر سگ در اتاق ویژه‌ آن، 47 دلار و در اتاق عمومی بین 25 تا 32 دلار است كه با استقبال زیاد گردشگران مواجه شده است.

از آنجا كه اجرای این پروژه در شهر اوهارا در جذب گردشگران به این شهر بسیار مؤثر بوده، شركت مجری این طرح، سفارش‌های زیادی را برای احداث هتل‌های حیوانات خانگی در دیگر شهرهای آمریكا گرفته است.



پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره