وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

توهم مرد معتاد پس از تماشای فیلم

مردی كه پس از مصرف كراك دچار توهم شده بود و گمان می‌كرد هنرپیشه فیلم با همسرش ارتباط دارد، دیوانه‌وار با چاقو ، زن جوان را مجروح كرد.
خانم عباسی ، دادیار شعبه سوم دادسرای بعثت با اشاره به این پرونده به جام‌جم گفت: چند روز پیش ساكنان یك مجتمع مسكونی در جنوب تهران با شنیدن فریادهای كمك خواهی یكی از همسایه‌ها به یاری این زن جوان شتافتند و با ورود به محل سكونت وی، مشاهده كردند زن جوان بشدت مجروح شده و شوهر وی نیز در حالی كه یك قبضه چاقو در دست داشت، با تهدید همسایه‌ها بسرعت از محل متواری شده است.

زن جوان در بیمارستان

قاضی پرونده افزود: به دنبال این ماجرا، موضوع به مركز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش شد و با انتقال زن جوان به بیمارستان، پزشكان وی را  كه با 14 ضربه چاقو بشدت مجروح شده بود ‌ پس از چند عمل جراحی از مرگ حتمی نجات دادند.

زن جوان پس از بهبودی، با مراجعه به دادسرای بعثت با ارائه شكایتی عنوان كرد، 3 سال پیش به توصیه والدینم به عقد و ازدواج همسرم  افشین  درآمدم و تصور می‌كردم می‌توانم در كنار او خوشبخت شوم، اما 3 ماه پس از ازدواج متوجه شدم شوهرم به دلیل معاشرت با افراد ناباب به موادمخدر صنعتی از نوع شیشه و كراك اعتیاد پیدا كرده است.

وی اضافه كرد: وقتی موضوع را با والدینم در میان گذاشتم، با مساعدت آنها و خانواده همسرم، افشین مدتی در بیمارستان بستری شد، اما باز هم اعتیاد خود را از سر گرفت.

شاكی اظهار كرد: اگر چه چندین مرحله دیگر  افشین را در بیمارستان بستری كردیم، اماهیچ فایده‌ای نداشت و هر روز بیشتر از روز قبل در دام هولناك اعتیاد گرفتار می‌شد.

توهم مرد معتاد

شاكی ادامه داد: شوهرم هر بار پس از مصرف موادمخدر دچار توهم می‌شد و مرا به بادكتك می‌گرفت تا این كه روز حادثه وقتی به اتفاق مشغول تماشای یك سریال تلویزیونی بودیم، به یكباره شوهرم به سوی من حمله‌ور شد و گفت، هنرپیشنه سریال از شیشه تلویزیون به من می‌نگریسته و به همین دلیل با من ارتباط نامشروع دارد به دنبال این اظهارات متوجه شدم او بار دیگر دچار توهم شده است و زمانی كه قصد آرام كردن او را داشتم، به طرف من حمله‌ور شد و با چاقو مرا مورد ضرب و جرح قرار داد كه همسایه‌ها مرا از مرگ حتمی نجات دادند.

بازپرس شعبه سوم دادسرای بعثت افزود: به دنبال این اظهارات، دستور دستگیری مرد معتاد صادر شد و ماموران با عزیمت به محل سكونت وی متوجه شدند او دقایقی پیش از حضور ماموران محل را ترك كرده است.

دادیار عباسی اضافه كرد: در ادامه تحقیقات ماموران متهم را در حالی كه در یكی از بوستان‌ها پرسه می‌زد، دستگیر كردند.

با انتقال متهم به دادسرا، وی عنوان كرد: اعتیاد شدیدی به مواد مخدر روان‌گردان دارد و پس از مصرف كراك به تصور این كه همسرش با مرد هنرپیشه در ارتباط است، به سوی او حمله‌ور شده وزمانی به خود آمده كه متوجه شده همسرش در یك قدمی مرگ قرار گرفته است.

قاضی عباسی تصریح كرد: پس از اعترافات متهم مبنی بر ضرب و جرح همسرش، دستور قضایی لازم در این ارتباط صادر شد. تحقیق از متهم ادامه دارد.



پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز