وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ورزش هایی مفید برای جوان ماندن پوست صورت

ورزش هایی مفید برای جوان ماندن پوست صورت
ایران ناز، ورزشهای صورت برای بهبود پوست عبارتند از حرکاتی زنجیره ای و منقبض کننده و محرک برای تحت فشار گذاشتن و آزاد سازی عضلات صورت است که شکلی از بدنسازی ،اما برای صورت و گردن است.
 
این نرمش ها علاوه بر افزایش حجم عضلات صورت ، باعث بالا کشیدن و به اصطلاح لیفتینگ ملایم پوست صورت هم میشوند. در واقع با این نرمش ها گردش خون زیر پوست بیشتر می شود و در نتیجه اکسیژن و مواد مغدی بیشتری به سلول های مختلف در همه قسمتهای صورت می رسد.

ورزش صورت چگونه عمل می کند؟
این ورزش ها که به فشیال اکسرسایز معروف هستند، با اکسیژن رسانی و تغذیه بهتر و بیشتر سلول های زیر پوست و تحریک عروق خونی نواحی مختلف صورت ،باعث تخریب سلول های آسیب دیده و ترمیم سلول های در معرض آسیب می شوند و روند سلول سازی را بهبود می بخشند ؛در نتیجه پوست حالتی تمیز تر و شفاف تر پیدا می کند.

 
این نرمش ها پوست را قادر می سازند تا هنگام استفاده از مرطوب کننده ،آن را بهتر و بیشتر جذب کند و چروک ها با روند بسیار کند تری ظاهر شوند ؛یعنی به نوعی پیری پوست را به تعویق می اندازند. مهم ترین ویژگی آن ها هم این است که هر لحظه قابل اجرا و کاملا رایگان است.

ورزش برای پیشانی
پیشانی یکی از بارزترین محل های ایجاد چروک است که به راحتی دچار عارضه پیری پوست می شود.
با انجام تمزینات زیر به بهبود این ناحیه از صورت کمک زیادی می کنید و از تعداد چروک های سطحی آن می کاهید.
1 – به پشت روی تخت دراز بکشید ؛طوریکه سرتان از لبه تخت آویزان باشد. تا حد امکان ابروهایتان را بالا بکشید تا حلقه ی چشمانتان باز تر شود . دوباره به حالت اولیه برگردید. این تمرین را ۱۰بار تکرار کنید.

2 – صاف بنشینید. در حالی که صورت خود را به جلو میکشید ،ابروهایتان را روی چشمانتان بفشارید و روی بینی تان تا حد امکان چین بیندازید .تا ۱۰ بشمارید و بعد ریلکس شوید. این تمرین را ۵ بار تکرار کنید.

3 – تا آنجا که می توانید ،روی پیشانی تان چروک بیندازید و ابروهایتان را تا حد امکان به سمت هم فشار دهید. سپس آنها را تا آنجا که می شود ،از هم  باز کنید؛ انگار دچار حیرت شده اید. این تمرین را ۵ بار تکرار کنید.

ورزش های مخصوص چانه
حتما می دانید که دو سمت چانه محل خوبی برای ذخیره چربی های مازاد بدن هستند که پس از مدتی به شکل غبغب با آویزان شدن  دو سمت آرواره ها خود را نشان می دهد. روزانه می توانید در دو نوبت این نرمش ها را برای بهبود ظاهر دو سمت چانه انجام دهید:

1 – صاف بنشینید. سرتان را عقب بکشید و نگاهتان به سقف باشد. در حالیکه لبهایتان کاملا بسته اند ،سعی حرکات هنگام جویدن را انجام دهید.در این حال حس می کنید عضلات گردن و اطراف گلویتان فعال و درگیر می شوند . این رنمش را ۲۰ بار تکرار کنید.

2 – طوری به شکل طاق باز روی تخت بخوابید که سرتان از ناحیه گردن از یک سمت تخت آویزان شود. به آرامی سرتان را بالا بیاورید و به سمت قفسه سینه تان نگه دارید. در همین حالت تا ۱۰ بشمارید، سرتان را به آرامی آزاد کنید و به سمت عقب و حالت اولیه اش برگردانید. این نرمش را ۵ بار انجام دهید.

3 – صاف بنشینید و صورتتان را به سمت جلو ببرید. در حالیکه لب هایتان بسته است،سعی کنید دندانهایتان را از هم فاصله بدهید؛ طوریکه آرواره هایتان به سمت بالا و پایین بروند. تا ۱۰ بشمارید و دوباره به حالت اول برگردید.این تمرین را ۵بار تکرار کنید.

4 – صاف بنشینید و سرتان را تا جایی که می توانید به عقب خم کنید .در این حالت چند بار دهانتان را کاملا باز و بسته کنید تا کشیدگی ماهیچه های گردن و صورت خود را حس کنید.

ورزش برای گونه ها
افتادگی گونه ها و شل شدن چربی های زیر پوست این قسمت از بدن به همراه کاهش. ویژگی الاستیکی پوست صورت باعث بروز چروک و ایجاد فرم سگینک می شود. انجام این تمرین ها به شما کمک می کند تا گونه هایتان دیرتر به این حالت طبیعی پیری برسند:

1 – با لب های بسته آرام لبخند بزنید؛سپس گونه هایتان را روی لثه ها و دندانهایتان منقبض کنید .تا ۱۰ بشمارید، دوباره آرام شوید و این حرکت را ۱۰ بار تکرار کنید.

2 – برای انجام این تمرین جلوی آیینه بنشینید و به چهره خود نگاه کنید. در حالیکه دهانتان بسته است، تا جایی که می توانید لبخند کشیده ای بزنید تا گوشه های لب تان باز و دندانهایتان نمایان شود. آنقدر عضلاتتان را منقبض کنید تا کشش عضلات را کاملا حس کنید .تا ۵ بشمارید و به حالت اول بکمی صبر کنید و بعد ۱۰ بار این نرمش را تکرار کنید.

3 – در حالیکه لب هایتان بسته است ،پشت لب های بالاییتان باد بیندازید. در همان حالت تا ۱۰ بشمارید؛ سپس این باد را به پشت لپ چپ و قسمت بالای آن هدایت کنید؛ طوریکه لپتان باد کند.۱۰ ثانیه به همین حالت بمانید و این کار را با لپ راستتان نیز به همین ترتیب تکرار کنید. بعد باد را به سمت پایین خود بفرستید و ۱۰ ثانیه صبر کنید .سپس باد را خارج کنید و کمی ریلکس شوید، این تمرین را ۵ بار تکرار کنید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره