وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ارتباط همزمان بانوی اول فرانسه با سه مرد! (+عکس)

ارتباط همزمان بانوی اول فرانسه با سه مرد! (+عکس)
بانوی اول کشور فرانسه از همان اولین روز ابتدای ریاست جمهوری فرانسوا اولاند برای وی دردسر ساز شد. مشکلات کاخ الیزه با این زن همچنان ادامه دارد و این بار انتشار کتابی جدید درباره بیوگرافی والری موجب شده تا اوج انحطاط اخلاقی در سطوح بالای حکومتی این کشور اروپایی هویدا شود.
به گزارش ایران ناز والری تریرویلر که بدون ازدواج با فرانسوا اولاند، در کنار او وارد کاخ الیزه شده بار دیگر برای رئیس جمهور فرانسه دردسر ساز شد. این دردسر پس از آغاز شد که در هفته جاری کتابی منتشر شد که در آن به زندگی خصوصی والری پرداخته شده است.
 
ارتباط همزمان بانوی اول فرانسه با سه مرد! (+عکس)
 
در این کتاب آمده که والری در زمانی که با دنیس تریرویلر زندگی می کرده بطور همزمان با فرانسوا اولاند و یکی از نمایندگان محافظه کار مجلس فرانسه به نام دوژیان نیز در ارتباط بوده است. این ارتباط در حالی بوده که فرانسوا اولاند هنوز با همسر سابق خود که از وی صاحب چهار فرزند است زندگی می کرد.
اما دردسر های والری برای اولاند فقط محدود به این موارد نیستند بلکه در زمان برگزاری انتخابات پارلمانی فرانسه، وی اقدام به ارسال یک پیام برای یکی از نامزدهای مرد این رقابت ها کرده بود که همین موضوع سر و صدای زیادی را در فرانسه به راه انداخت.
 
در همین رابطه هافینگتون پست نیز در گزارشی می نویسد: کتابی با عنوان دردسرساز منتشر شده که در آن مشخص شده والری تریرویلر علاوه بر همسر سابق خود دنیس تریرویلر بطور همزمان با افراد دیگری به نام های فرانسوا اولاند و پاتریک دوژیان در ارتباط بوده است.
 
ارتباط همزمان بانوی اول فرانسه با سه مرد! (+عکس)

هافینگتون پست می نویسد: اولاند تمایل دارد که از بانوی اولی که بدون ازدواج با رئیس جمهور به این سمت رسیده، به عنوان یک معاشر و همنشین یاد کند، اما این بیوگرافی جدید مشخص میکند که والری برای اولاند چیزی فراتر از یک همنشین است.
 
درکتاب دردسرساز آمده است: ارتباط والری با دوژیان، چندین سال ادامه داشت و پس از آنکه این نماینده محافظه کار نتوانست از همسر خود که به مدت ۳۰ سال با وی زندگی کرده بود جدا شود، ارتباطش با والری بهم خورد. در بخش دیگری از این کتاب آمده، درست در زمانی که والری با دوژیان در ارتباط بود، با همسر خود زندگی می کرد و علاوه بر این دو نفر وی به دیدن فرانسوا اولاند نیز می رفت. والری هم اکنون ۴۷ ساله است و پیش از این دوبار ازدواج کرده است.
 
والری ماسونو به فرانسوی : Valérie Massonneau که بعد از ازدواج دومش با نام خانوادگی تریروایلر Trierweiler شناخته می ‌شود از خبرنگاران سیاسی فرانسوی است که در ۱۶ فوریه ۱۹۶۵ در آنژو فرانسه متولد شده و از سال ۲۰۰۵ با فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه که در تاریخ ۶ مه ۲۰۱۲ به ریاست جمهوری رسید زندگی می ‌کند.
والری پس از دریافت مدرک کارشناسی ارشد در رشته علوم سیاسی با مجله حرفه سیاسی آغاز به کار کرد و از سال ۱۹۸۹ به مجله پاریس مچ رفت جایی که مقالات سیاسی به ویژه درباره حزب سوسیالیست فرانسه می‌نوشت.
وی از سال ۲۰۰۵ به عنوان مجری یک برنامه سیاسی با کانال دیرکت ۸ همکاری می ‌کرد. والری تریر وایلر نخستین بانوی اول فرانسه است که با رئیس جمهور پیمان زناشویی نبسته و می خواهد همچنان به کار روزنامه نگاری اش ادامه دهد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره