وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بینی روز شنبه 29 مهر 1391

فال و طالع بینی روز شنبه 29 مهر 1391
فروردین : امروز برای بیشتر فروردینی‌ها رفتن به سر كار سخت است، به خاطر اینكه ماه برج سرطان بهتان اجازه می‌دهد خودتان را پشت وظایف خانوادگی تان پنهان كنید. شاید هم شما در محل كارتان مسئولیت زیادی ندارید كه طبق برنامه منظم خود به انجام برسانید. بنابراین بهتر است برای انجام دادن كارهای معمولی وقت كمتری صرف كنید تا بتوانید با امتحان كردن راه‌های مختلف قابلیت‌های خودتان را افزایش دهید.

اردیبهشت : هم اكنون شما نمی‌توانید به راحتی محدودیت‌های خود را قبول كنید، برای اینكه ماه در سومین خانه تان یعنی خانه ارتباطات به ژوپیتر زیاده رو ملحق می‌شود. ایران ناز، خوشبختانه امروز شما به دردسر نمی‌افتید و اوضاع بر وفق مراد خواهد بود. اما احتمال دارد كه از مسیر اصلی خود منحرف شوید، انعطاف پذیری مرموزترین اسلحه شماست.

خرداد : امروز شما خیلی حساس شده‌اید، ولی درست نیست كه احساسات خود را انكار كنید. در حقیقت حالا كه شما احساس تنهایی می‌كنید، ممكن است ارتباط خود را به طور كامل با همكاران و دوستانتان نیز قطع كنید. اما نمی‌توانید كاری برای این تنهایی تان بكنید؛ این مشكل تا چند روز آینده خود به خود برطرف می‌شود. در عوض به دنبال راه‌هایی برای سرگرم كردن خودتان باشید.

تیر : امروز ابراز كردن احساسات مثبت برای شما ساده‌تر شده است، برای اینكه شما می‌توانید به كسانی كه به اهداف شما علاقه‌مندند كاملاً اطمینان كنید. اما افراد دیگر كمی‌ دو دل هستند و شما نمی‌توانید بگویید آیا آنها ایده‌های شما را می‌پذیرند یا نه؟! باوجود این تصمیم گیری‌هایتان را شخصی نكنید، برای اینكه آنها حتماً باید اصلاح شوند. ایران ناز، به جای غر زدن به سر كار بروید و به فكر پیدا كردن راه‌های بهتری باشید!

مرداد : امروز احساسات و علایق خود را برای دیگران فاش نكنید، برای اینكه آنها انقدر كه شما فكر می‌كنید ارزش اعتماد كردن را ندارند. امروز ممكن است یك نفر به شما تكیه كند و حتی احساسات‌تان را هم به بازی بگیرد! بهترین اسلحه شما خویشتن داری است، هرچقدر كه بیشتر احساسات خود را مخفی نگه دارید آنها شدید‌تر می‌شوند. پس تا موقعی كه آمادگی پیدا نكرده‌اید و دیگران نیز شایستگی اعتماد كردن را پیدا نكرده‌اند كارهای شخصی خود را انجام دهید.

شهریور : امروز شما نمی‌توانید در مسیر و روش اصلی خود باقی بمانید، چراكه احساسات شما با اتفاقاتی كه در جهان خارج به وقوع پیوسته است فرق دارد. هم اكنون احساسات شما زیاد منطقی نیستند و ممكن است استراتژی‌های شما به شكست بینجامد، برای اینكه بر پایه واقعیت و حقیقیت شكل نگرفته‌اند. ایران ناز، متوقف كردن بخشی از فعالیت‌هایتان بهتان كمك می‌كند تا بر روی كاری كه هم اكنون در دست دارید بیشتر تمركز كنید.

مهر : شما امروز مثل اردك شده‌اید!! شما مثل اردك مادر كه جوجه‌هایش را دور خود جمع می‌كند، دوستان و همكارانتان را دور خود جمع می‌كنید!! متاسفانه همه افرادی كه بهتان می‌پیوندند كارهایی كه شما می‌خواهید را انجام نخواهند داد، چراكه آنها هم كارها و برنامه‌های خودشان را دارند. به جای اینكه مثل پرنده‌ها دور هم جمع شوید، یك نفس عمیق بكشید و یكی یكی با دوستانتان صحبت كنید.

آبان : حالا كه ماه در پنجمین خانه تان یعنی خانه «ابراز كردن و مطرح كردن» خودش را با اورانوس با استعداد هماهنگ می‌كند، مسیر پیشرفت و خلاقیت و پویایی برای شما باز و مهیا است. اما شاید نتوانید به راحتی دیگران را متقاعد كنید كه به حرف‌های شما گوش بدهند، برای اینكه آنها هم برنامه‌های خودشان را دارند. ایران ناز، اگر فكر می‌كنید كه آنها شما را درك خواهند كرد و بهتان كمك می‌كنند پس زیاد روی نظرات خودتان پافشاری نكنید.

آذر : امروز روز خیلی زیبایی خواهد بود، به خصوص اگر شما با احساساتی كه دیروز برایتان مشكل ساز بودند راحت‌تر كنار بیایید. شاید این كار ابتدا به نظرتان سخت بیاید، ولی هرچه جلوتر می‌روید راحت‌تر می‌شود. كار كردن با دیگران لذت بخش خواهد بود، اما آن وقت شاید نتوانید تمام برنامه‌های خودتان را عملی كنید. با كمی ‌انطاف پذری می‌توانید هر دوی اینها را با هم داشته باشید.

دی : شما امروز به زندگی‌تان كاملاً اطمینان دارید، اما همراهی و پیش رفتن با این مسیر برایتان سخت شده است. ممكن است افرا دیگر از قوانین شما سرپیچی كنند و انتظارات شما اعم از سازندگی و سازگاری را برآورده نكنند. ایران ناز، جلب كردن موافقت دیگران برای قبول كردن خط فكری‌تان یك چیز است، متقاعد كردن آنها برای عمل كردن به وعده‌هایشان یك چیز دیگر! صبر و شكیبایی و كمی‌ هم شوخ طبعی و خوش خلقی برای گذر از این مرحله سخت بهتان كمك می‌كند.

بهمن : حالا كه احساسات غیرمعقول زیادی دور و بر شما وجود دارند، شما احساس غریبی می‌كنید و فكر می‌كنید این مشكلات پیچیده اصلاً قابل حل نیستند. برای اینكه شما هم اكنون قادر نیستید كه روی اهداف خود تمركز كرده و كارهایتان را تمام كنید. به جای اینكه كارهایتان را با روش‌های معمولی انجام داده و خودتان را خسته كنید، سعی كنید راه‌های جدید را هم امتحان كنید.

اسفند : امروز شما سعی می‌كنید مخالفت خود را ابراز كنید، اما این مخالفت شما در جهت تصمیم گیری در خصوص محدودیت‌های خودتان است نه چیز دیگری. شما حرف‌ها و ایده‌های زیادی دارید، اما نمی‌توانید به راحتی بر افكار منفی و و ناامیدی كه افكار تان را تحت تاثیر قرار داده است غلبه كنید. ایران ناز، سخت تر كار كردن چیزی نیست كه بهتان كمك كند، شما هم اكنون به كمی‌ پایداری، ثبات قدم و افكار مثبت نیاز دارید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره