وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تفاوت های مغز افرادی که صبحانه نمی‌ خورند!

تفاوت های مغز افرادی که صبحانه نمی‌ خورند!
اسکن های مغزی نشان میدهند که آن دسته از افرادی که صبحانه نمیخورند در طول روز بیشتر به غذاهای پرکالری و چرب تمایل پیدا میکنند.
به گزارش ایران ناز اسکن مغزی ۲۱ نفر که توسط محققان انجام شده نشان می دهد که افراد در صورت حذف صبحانه از برنامه غذایی خود تمایل دارند که غذای بیشتری برای وعده ناهار مصرف کنند.

دانشمندان اظهار می دارند که افرادی که صبحانه نمی خورد برای کاهش وزن و صرف نظر از غذاهای پرکالری دچار چالش می شوند. کارشناسان تغذیه اظهار می دارند که خوردن صبحانه تاحدی اشتهای افراد را کاهش می دهد.

این درحالی است که محققان نسبت به رخدادهای داخل مغز برای تغییر غذایی که مصرف می کنند علاقمند بودند. این اسکنها از ۲۱ نفر که دارای وزن عادی بودند درحالی که به آنها تصاویری از غذاهای پرکالری نشان داده می شد در کالج امپریال لندن انجام شد.

یک روز آنها پیش از اسکن هیچ گونه صبحانه ای نخورده بودند و یک روز آنها صبحانه کاملی با ۷۳۰ کالری آن هم یک ساعت و نیم پیش از اسکن خورده بودند. محققان باانجام این ام آر آی ها به این نتیجه رسیدند که افرادی که صبحانه را حذف می کنند در مغز خود تعصب و تمایلی به مزه غذاهای پرکالری ایجاد می کنند.