وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بینی روز پنجشنبه 4 آبان 1391

فال و طالع بینی روز پنجشنبه 4 آبان 1391
فروردین : خود را به دست سرنوشت سپردن کار زیاد راحتی نیست، ولی اگر بتوانید همه چیز را رها کرده و با آرامش خاطر به خدا بسپارید روز خاطره انگیزی خواهید داشت. اگر مسئولیت های خیلی زیادی ندارید واقعا دلیل ندارد که خودتان را اینگونه نشان بدهید و همچنین زیاد کار کردن برایتان فایده ای ندارد. قبول کردن سرنوشت تان بهت شما کمک میکند که از زندگی بیشتر لذت ببرید.

اردیبهشت : شما وارد یک مرحله وقفه و سکون سازنده شده اید که حتی قادر نیستید پروژه تان را یک مرحله به جلو ببرید. اما اجازه ندهید ناامیدی روزتان را خراب کند. فقط برای مدتی کاری متفاوت انجام دهید. ایران ناز، یک بار که به طور موثری توجه خود را به سمت موضوعات دیگر منحرف کنید، دوباره قدرت خلاقانه خود را باز خواهید یافت. وقتی که این اتفاق افتاد سعی کنید خودتان را برای این فوران انرژی آماده کنید.

خرداد : امرور توانایی شما در کار کردن و همکاری کردن با دیگران مورد آزمایش قرار می گیرد و صبر و تحمل شما در این مورد کم خواهد بود. اما عصبانیت و حرص خوردن هیچ چیز را بهتر نمی کند، پس حالا بهتر است که احساسات خود را کنترل کنید. سپس در نیمه های روز وقتی که بیشتر احساس راحتی کردید برای ابراز کردن احساساتتان خود را آماده کنید.

تیر : اگر شما پشت سدی از مقاومت احساسات خود را پنهان کرده اید، امروز خودتان را برای شکستن این سد آماده کنید. اگر شما بتوانید خودتان را به این جریان بسپارید، خیلی هیجان زده خواهید شد، اما اگر میزان مقاومت شما خیلی شدید باشد، هراسان خواهید شد. ایران ناز، فراموش نکنید با دلیل تراشی کردن برای فشار آوردن بیش از اندازه به خود نمی توانید جلوی وقوع حوادث را بگیرید، شما فقط باید از مقاومت دست بردارید تا بتوانید در حین انجام کار لذت ببرید.

مرداد : شما تازه بر مشکلات مالی خود غلبه کرده اید، که یک مشکل تازه پیدا می کنید. این سخن بدین معنی نیست که مشکلات مالی شما خیلی زیاد هستند، بلکه معنی اش این است شما از کاری که مدتها خودتان را با آن درگیر کرده اید، فقط به طور موقت سود می برید. شما باید سخت کار کنید تا این سود و منفعت را ثابت و دائمی کنید، پس منتظر معجزه نباشید.

شهریور : شما تازگی ها در مورد یک نفر قضاوت تند و تیزی داشته اید و حالا می خواهید دیگران بدانند چیزی که شما خودتان قبول دارید چیست. اما اگر شما موجب رنجش و ناراحتی شده باشید نمی توانید به راحتی ظاهر مهربانی به خود بگیرید. ایران ناز، وقتی که با افراد دیگر صحبت می کنید اعتراف کردن به اشتباهات و کوتاهی هایتان بهتان کمک می کند مهربان تر و دلسوزتر باشید.

مهر : امروز بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که کارهای ناتمامتان را بررسی کنید، برای اینکه امشب که ماه وارد نشانه تان خواهد شد شما نیز خیلی پر مشغله خواهید بود. هم اکنون زیاد کار کردن شاید در برآورده شدن آرزوهایتان تاثیر مستقیمی نداشته باشد، اما اگر آرام تر کار کنید ابدا به هیچ نتیجه ای نخواهید رسید. صبور باشید، اگر دیر به نتیجه برسید بهتر از این است که هیچ وقت به اهدافتان نرسید.

آبان : اگر امروز با افراد دیگر به مشکل برخورده اید، بهتر است که خودتان را از گروه کنار کشیده و به تنهایی کاری را انجام دهید. این سخن به این معنا نیست که شما همیشه فرد تنهایی هستید؛ بلکه بدین معنی است که شاید امروز افراد دیگر بخواهند کاری انجام دهند که زیاد مورد علاقه شما نباشد. ایران ناز، از تعیین کردن مرزهایی برای خود هراس نداشته باشید و اجازه بدهید دیگران هم بفهمند که شما چه کارهایی را دوست دارید انجام دهید.

آذر : امروز شما زیاد قدرت تجسم وخلاقیت ندارید، اما این موضوع لزوماً مانعی برای سازندگی شما ایجاد نمی کند. تهیه کردن یک فهرست از کارهایی که می خواهید انجام دهید مفید خواهد بود، اما به خاطر کارهایی که نمی توانید به اتمام برسانید خودتان را ناراحت نکنید. به جای اینکه حواس خود را بر روی کارهایی که نتوانسته اید تمام کنید متمرکز کنید، برای کارهایی که هم اکنون باید انجام دهید به خود قوت قلب بدهید.

دی : شاید شما برای اینکه برنامه های بلند و جاه طلبانه افراد دیگر درست از آب در نیامده اند، دلیل های زیادی داشته باشید، اما این دلایل مانع از این نمی شود که شما خودتان را درگیر این ماجرا نسازید و برای درست شدن آنها تلاش نکنید. ایران ناز، واقع بین بودن یک چیز است؛ منفی بافی چیزی دیگر! حتی اگر می توانید تشخیص بدهید که چه مقدار باید کار کنید تا به نتیجه برسید، سعی کنید نگرشهای منفی را به خود راه ندهید.

بهمن : امروز برایتان خیلی مهم است که در روابط شخصی خود احساس امنیت و آسایش داشته باشید. اگر کسی قصد داشته باشد با شما صمیمی شود، شما باید سریع محدودیتهایی برای خودتان ایجاد کنید تا بتوانید استقلال و خود مختاری خود را حفظ کنید. اما بی تفاوتی را با ترس از صمیمیت اشتباه نگیرید. راهی پیدا کنید تا بتوانید به عشقی که وارد زندگیتان می شود جواب مثبت بدهید؛ اگر شما این فرصت عاشقانه را از دست بدهید، بعدها افسوس خواهید خورد.

اسفند : امروز ظاهراً افرادی شما را تحت فشار قرار داده اند و ازتان می خواهند بیشتر از توانایی خود کار کنید، در حالیکه خودتان فکر می کنید به اندازه کافی کار کرده اید. مدت زمان زیادی طول نمی کشد که دلیل مناسبی برای تسلیم شدن پیدا می کنید و می توانید افراد دیگر را راضی و خوشحال کنید. ایران ناز، اما حتی اگر فکر می کنید اظهارات شما آنها را نارحت می کند، ولی بهشان بگویید که چه حسی دارید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره