وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تولید شدن نخستین سریال اینترنتی در ایران

تولید شدن نخستین سریال اینترنتی در ایران
سیال نفوذ نام نخستین سریال فضای مجازی ایران است که با همکاری موسسه فرهنگی رسانه‌ای آفتاب، توسط دفتر سینمایی بهاران فیلم تولید شده است. فصل نخست این سریال در 10 قسمت 9 دقیقه‌ای طراحی شده است که به موضوع جوانان و اینترنت پرداخته و با قالبی پلیسی جاسوسی، ماجرایی پر کش و قوس را برای بینندگان بازگو می‌کند.

به گزارش ایران ناز پخش این سریال توسط سایت www.3rial.tv انجام میشود که از ابتدای آبان‌ماه سال جاری راه‌اندازی شده و به همراه دانلود رایگان این مجموعه بخش‌های گوناگونی چون پشت صحنه، عکس،‌ اخبار، نظرسنجی، مسابقه و مصاحبه آنلاین را برای علاقمندان مهیا کرده است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: مهرنوش دختری جوان و فعال در اینترنت است که مورد هک و اخاذی قرار گرفته و از دوست خود بهار کمک می‌خواهد، بهار که برنده مدال طلای المپیاد کامپیوتر است تلاشی را برای بازپس‌گیری اطلاعات مهرنوش آغاز می‌کند که به ماجراجویی پیچیده می‌انجامد.

عوامل و بازیگران اصلی این سریال عبارتند از:
نفیسه روشن، ترلان پروانه، ارسلان قاسمی، امیر مهدی‌کیا، شراره دولت‌آبادی، فرامرز روشنایی، مرتضی کاظمی، رضا آحادی تهیه‌کننده: امیر عطرچی، نویسنده، کارگردانی و تدوین: آرش تیمورنژاد، مدیر تولید: وحید مشاری، برنامه‌ریز: کاوه آذرآیین، تصویربردار: مجید گل، ‌سفیدی صدابردار: امیر نوبخت، عکاس: اعظم صباغ، موسیقی: امید رهبران، صداگذاری: آرش پاکزاد، تیتراژ: علی علمی‌نیا، چهره‌پرداز: هادی قالی‌خانی، صحنه و لباس: وحید جعفریف تدارکات: رضا تهیدست، روابط عمومی: مجتبی فلاحی.