وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

محمدرضا گلزار هم کارگردان میشود

محمدرضا گلزار هم کارگردان میشود
موضوعی که گلزار روی آن دست گذاشته پیش از این از سوی نیکی کریمی به عنوان سوژه ساخت فیلم بعدی خود مطرح شده بود.

به گزارش ایران ناز به نقل از شبکه ایران محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران که این روزها دیگر به مانند سابق مخاطبان زیادی را هم به تماشای فیلم های خود نمی کشاند پس از تجربه فیلمنامه نویسی در کمدی شیش و بش به تازگی کارگردانی یک فیلم مستند را برعهده گرفته است. برطبق اطلاعات ارائه شده در روزنامه تماشا گلزار که مدتی است در دوبی سکونت دارد در این شهر ساخت مستندی درباره ایرانیان مهاجر را آغاز کرده است.

این مستند که هنوز نامش مشخص نیست زمانی بیشتر از 8 دقیقه نخواهد داشت و گلزار در آن به بررسی سبک زندگی مهاجرانی می پردازد که از ایران برای تحصیل یا کار به امارات متحده عربی و به ویژه دوبی می روند. جالبتر اینجاست موضوعی که گلزار روی آن دست گذاشته پیش از این از سوی نیکی کریمی به عنوان سوژه ساخت فیلم بعدی اش مطرح شده بود.

آخرین حضور سینمایی محمدرضا گلزار فیلم ضعیف «تو و من» بود که نه در گیشه مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و نه منتقدان سینما به آن توجهی نشان دادند. به نظر می رسد اینکه گلزار قدم به وادی کارگردانی گذاشته هم ناشی از آن است که می خواهد از تکراری که به واسطه بازیهای ضعیفش گریبانش را گرفته رهایی یابد.