وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پوست صورت خود را بدون لیزر جوان نگه دارید

پوست صورت خود را بدون لیزر جوان نگه دارید
اگر خانم ها و آقایان ایرانی دور استعمال دخانیات را خط بکشند و از قلیان کشیدن برای تفریح و تفنن هم دست بکشند، تا حد زیادی از چروک شدن پوست صورت خود پیشگیری میکنند.

با اینکه استفاده از محصول های مختلفی که در این مطلب به آن اشاره شده، خوب است و اگر به وسیله پزشک تجویز شود و برای فرد مناسب باشد، می تواند شادی و جوانی پوست را مدت بیشتری حفظ کند و روند پیری را به تعویق بیندازد، اما می توان گفت راز جوان ماندن افراد، استفاده از این محصول ها یا روش های جوان کننده مانند لیزر و… نیست…

زیرا هر فرد با توجه به استعداد ژنتیکی ای که دارد، در سن خاصی دچار افتادگی پوست و چین و چروک خواهد شد و تنها می توان با سالم زندگی کردن این رخداد را به تعویق انداخت و بدون صرف هزینه برای خرید انواع محصول ها یا جراحی و روش های مختلف جوان ماند.

 سه توصیه مهم در این باره داریم:
1 – با حفاظ های فیزیکی و شیمیایی پوستتان را از اشعه های مضر آفتاب حفظ کنید و هرگز بدون زدن ضدآفتاب از منزل خارج نشوید.

2 – کم هستند افرادی که بگویند ما هر روز ۱ ساعت یا نیم ساعت برنامه ورزشی داریم. با اینکه تقریبا همه آثار مثبت ورزش را می دانیم، اما در شبانه روز حاضر نیستیم چند دقیقه برای این امر مهم وقت بگذاریم و آثار کوتاه مدت و درازمدت آن را در زندگی مان ببینیم. ورزش جریان خون را افزایش می دهد و این تغییر مهم باعث افزایش کلاژن سازی پوست می شود زیرا خون و مواد مغذی بیشتری در اختیار ارگان های مختلف بدن از جمله پوست قرار می گیرد.

اگر از دوره جوانی یا حتی میانسالی ورزش را شروع کرده باشید، کاملا محسوس می توانید حس کنید شاداب تر هستید و با اینکه از نظر سنی وارد دوره سالمندی شده اید، چهره و فیزیک بدنتان از هم سن و سالانتان خیلی بهتر است. از کسانی که این تجربه را دارند، می خواهم با نشریه تماس بگیرند و گواه این تجربه علمی باشند. هرگز برای شروع دیر نیست. با ورزش جوانی را به خودتان هدیه دهید. وقتی ورزش می کنید، تغذیه بهتر و خواب بهتری هم خواهید داشت و قطعا از این اتفاق لذت خواهید برد.

3 – اگر خانم ها و آقایان ایرانی دور استعمال دخانیات را خط بکشند و از قلیان کشیدن برای تفریح و تفنن هم دست بکشند، تا حد زیادی از چروک شدن پوست صورتشان پیشگیری می شود. تحقیقات وسیعی در این مورد انجام شده که ثابت کرده است افراد سیگاری ( قابل توجه آنهایی که قلیان می کشند چون ضرر آن بیشتر از سیگار است )، از نظر ظاهری نسبت به همسن وسالان خود پیرتر به نظر می رسند. پوستی سالم و شاداب می ماند و رنگ طبیعی آن زیباست که درست اکسیژن رسانی شود.

وقتی با مصرف سیگار عروق تغذیه کننده پوستتان را تنگ می کنید، نباید انتظار داشته باشید کلاژن و الاستین پوست که عامل جوان ماندن پوست هستند، عملکرد درستی داشته باشند. با مختل شدن ساخت کلاژن، رشته های نگهدارنده پوست و الاستین، رشته هایی که باعث قوام پوست می شوند، چروک های متعدد ایجاد می شوند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره