وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ابتکاری جدید و جالب برای ازدواج آسان (عکس)

ابتکاری جدید و جالب برای ازدواج آسان (عکس)
اگر بخواهی یک ماشین معمولی برای یک شب عروسی کرایه کنی برای سه ساعت حداقل باید ۵۰۰ هزار تومان هزینه کنی. ایران ناز، در یک جامعه اسلامی که جوانان بخش عمده‌ای از آن را تشکیل می‌دهند و ازدواج به عنوان یک سنت اسلامی در این جامعه باید به راحتی صورت گیرد، تجمل گرایی و خرج‌های میلیونی برای یک مراسم ساده به مانعی بزرگ برای ازدواج جوانان تبدیل شده است.

چه بسیار زوج‌هایی که شرایط ازدواج برای آنها مهیاست اما چون خرج مراسم عروسی را ندارند، امروز و فردا می‌کنند و چه بسیار زوج‌هایی که برای یک مراسم عروسی خرج‌های چند ده میلیونی می‌کنند که تا چندین سال زیر بار طاقت فرسای پرداخت اقساط وام هایی که برای شب ازدواج گرفته‌اند، کمر خم می‌کنند.

اینجاست که باید با این هنجارهای غلط و این بدعت‌های نادرست مبارزه کرد؛ متأسفانه این مبارزه در جامعه فقط در حد شعار باقی مانده است؛ حرف از ازدواج آسان می‌شود ولی در عمل خرج‌ها دو برابر است؛ سخن از مبارزه با رسوم غلط که برخاسته از تعارف‌های بیهوده و چشم هم چشمی می‌شود، بر زبان‌ها جاریست ولی در عمل رسوم جدید با هزینه‌های بالا بر آن رسوم قبلی افزوده می‌شود.

این مبارزه یک مبارزه تمام عیار فرهنگی است که حرکت‌های انقلابی می‌خواهد؛ حرکتی مانند ازدواج یک زوج دانشجو در مسجد دانشگاه یا انتخاب وانت به عنوان ماشین عروس و تزئین ساده آن که نمونه‌ای از آن را در عکس‌های زیر مشاهده می‌کنید.

 
ابتکاری جدید و جالب برای ازدواج آسان (عکس)
این زوج بیرجندی حق خودشان را در این مبارزه با بدعت‌ها ادا کردند؛ فکر نمی‌کنید نوبت من و شما و سایر افراد جامعه است؟

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره