وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ده واقعیت که در مورد جانی دپ نمی دانستید

ده واقعیت که در مورد جانی دپ نمی دانستید
گنجینه ای که جانی دپ را در چشمان ما با ارزش تر می نماید!
جانی دپ سال ها به دلیل جذابیت ظاهری و توانایی فوق العاده خود در بازیگری، در مرکز توجه افکار عمومی قرار داشت. اما همچنانکه در فیلم دزدان دریایی كاراییب: روی امواج غریب در این هفته سالن های سینما را مورد هجوم خود قرار داده، متعجب خواهید شد که رازهایی را در مورد شخصیت جک اسپارو واقعی نمیدانستید. با کمی کند و کاو، به 10 حقیقت ناشناخته در مورد این بازیگر پی بردیم. گنجینه ای که جانی دپ را در چشمان ما باارزش تر می نماید!

1. او هرگز برنده اسکار نشد.
این امر شما را به این فکر می اندازد که با وجود فیلم هایی جادوویی و به یاد ماندنی نظیر ادوارد دست قیچی و Blow، چگونه جانی دپ تا کنون جایزه آکادمی را نبرده است؟ وی سه بار نامزد دریافت جایزه بهترین هنرپیشه (برای فیلم های سوئینی تاد: آرایشگر شیطانی خیابان فلیت، در جستجوی سرزمین خیالی، دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه) شد اما هرگز تندیس را به خانه نبرد. ممکنه سال بعدی، سال او باشه؟

2. او برای یکسری تبلیغات H&M مدل شد.
قبل از 1999، پیش از اینکه H&M به عنوان یک فروشگاه زنجیره ای عظیم شناخته و محبوب گردد، جانی برای این برند سوئدی در یکسری تبلیغات اروپایی به عنوان مدل ظاهر می شد.

3. او در موزیک ویدئو های چندی ظاهر شد.
جانی حداقل در پنج موزیک ویدئوی سایر هنرمندان از جمله ویدئوی جانی کش برای موزیک God’s Gonna Cut You Down، ویدئوی تام پتی و قلب شکنان برای موزیک Into the Great Wide Open، و ویدئوی لمون هدز برای موزیک It’s A Shame About Ray ظاهر شد. وی در مورد موسیقی می گوید: می دونید! هیچ چیزی، هیچ چیز دیگری بجز موزیک وجود ندارد. هیچ چیزی که ما را لمس کنه، آه، اینچنین عمیق. موزیک می تونه احساسات بسیاری را برامون باز کنه که ما نمی دونستیم آنها را داریم.
4. او کارگردان موزیک ویدئوی دوست دخترش، ونسا پارادیس بود.
جانی دپ از سال 2001 از کار موسیقی ونسا با کارگردانی موزیک ویدئویش حمایت می کند. این مدل فرانسوی که خوانندگی و بازیگری نیز انجام می دهد، سه تا از آهنگ هایش را از جمله Pourtant، Que fait la vie? و La Incendie به جانی سپرد.
 
5. وی به شکلات آلرژی دارد.
بله! جانی از کودکی نمی توانست از این چیزها بخورد. حقیقتی جالب. او همچنین از دلقک ها، عنکبوت ها و روح ها دوری می جست: بزرگترین ترسهای زندگی وی.
6. او ارتباطی نزدیک با مارلون براندو داشت.
به عنوان دلیلی بر علاقه براندو به جانی دپ، براندو وی را بزرگترین بازیگر نسل می نامید. واضح است که جانی نیز دوستش را تحسین می نمود و بهترین کار مارلون براندو را نقش کوتاه وی در روزی روزگاری در مکزیکو می دانست.
7.او با 4 نفر نامزد شد. بعضی ها دوست دارند نامزدی هاشون را بهم بزنند! یا شاید او آدمی است که از ریسمان سیاه و سفید می ترسد. جانی به انگشت شریلین فین، کیت موس، جنیفر گری و وینونا رایدر حلقه نامزدی نشاند و بعد با همه آنها بهم زد.
 
8. او فرانسوی حرف می زند.
برغم ترس وی از ازدواج، قلب او آشکارا توسط زنی ربوده شده است. در حقیقت، جانی فرانسوی را فقط برای این آموخت که بتواند با والدین پارادیس صحبت کند. رمانتیکه! او در مورد ونسا گفته است: " من تقریباً همان لحظه ای که چشمم به او افتاد عاشقش شدم. آن زمانی بود که من گمگشده بودم. او با مهربانی باورنکردنی و درک بالایش، همه چیز را برای من تغییر داد."

9. او دارای قلبی بزرگ است.
جانی تمام پولی که برای تخیلات دکتر پارناسوس بدست آورده بود به نوزاد دختر آخرین بازیگر نقش مکملش هیت لجر بخشید. پس از اینکه سایر بازیگران نقش مکمل، جود لا و کولین فارل از این ایده اطلاع یافتند، از او تقلید نمودند. همچنین او دارای یک آبگیر در اراضی خصوصی اش در باهاماست که به احترام دوستش جایگاه هیت نامیده می شود.

10. کودکانش دنیایش هستند.
جانی خجالت زده نیست که بگوید تولد دختر و پسرش "به او دنیا را داده است". او یک تاتو بر بازویش برای پسرش جک دارد، و در خصوص دخترش لی لی رز می گوید: " من این فرشته ناب، زیبا و شگفت انگیز را در صبح بیدار می شود می بینم و هیچ چیزی نمی تواند آن را متأثر کند. او تنها دلیل برای بیدار شدن در صبحگاهان، تنها دلیل برای نفس کشیدن است. هر چیز دیگری به غیر او بی ارزش است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره