وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

12 سال حبس این دختر در کمد به جرم رابطه نامشروع

12 سال حبس این دختر در کمد به جرم رابطه نامشروع
یک دختر خانم ایتالیایی در سال 1984 توسط پدر و مادر خود به‌ مدت 12 سال در یک کمد به جرم ارتباط نامشروع زندانی شده بود. رسوم غلط یکی از مشکلات همیشگی بشر است. تفکرات خشکی که حاصل از تعصبات قومی و مذهبی است و در سراسر جهان انسان‌ ها بسیاری را درگیر خشونت‌ هایی حاصل از این رسوم و تعصبات میکند.
بیست و هشت‌ سال پیش پلیس ایتالیا زن 32 ساله‌ ای را که 12 سال در خانه‌ خود و در یک کمد زندانی شده بود نجات داد. به گزارش ایران ناز به نقل از آسوشیتدپرس در سال 1984 این زن ایتالیایی که 12 سال پیش از این تاریخ پس از اینکه با مردی رابطه نامشروع داشته بود، از سوی پدر و مادر خود در کمدی واقع در زیر پلکان منزل زندانی شده بود.
این زن ایتالیایی با نوشتن یک نامه خطاب به پلیس و پرتاب کردن آن به کوچه از طریق پنجره‌ای که در کمد تعبیه شده بود، از ماموران درخواست کمک کرد. پلیس با دریافت این نامه، توانست دختر محبوس در کمد را بعد از 12 آزاد کند. این زن ایتالیایی پس از 12 سال زندگی در تاریکی با توجه به اینکه به نور حساسیت داشت، ترجیح داد روزهای بعدی را در تاریکی به‌ سر ببرد.
بر اساس این گزارش، اقدام پدر و مادر این دختر مبنی بر یکی از رسوم قدیمی مناطق جنوبی ایتالیا بوده که طی آن هر زنی که بطور غیر مشروع با مردی رابطه داشته باشد، به این صورت تنبیه میشد. پلیس ایتالیا در آن سال اعلام کرد: که تمامی اهالی پولیس تنیا از زندانی بودن این دختر اطلاع داشته‌اند، اما هیچکدام از آنان مطلب را به پلیس اطلاع نداده‌ بودند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره