وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

شماره اس ام اس (sms) مراکز خدماتی و رایگان

شماره اس ام اس (sms) مراکز خدماتی و رایگان
ایران ناز: در این مطلب چندین شماره ضروری رو برای شما آماده کرده ایم امیدواریم خوشتون بیاد این یه تعداد از شماره هایی هست که به کار هر آدمی میاد توصیه میکنیم حتما بخونید…
گزارش تخلف رانندگان تاکسی: ۳۰۰۰۴۲۴۶
اگر از راننده تاکسی شکایت دارید، شماره پلاک ماشینش را به این شماره بفرستید تا سازمان تاکسی‏رانی پیگیری کند. نتیجه پیگیری‏های سازمان برایتان اس‏ ام‏ اس می شود.

ره‏گیری نامه پستی:۲۰۰۰۴۴۱
ابتدا حرف R و بعد شماره روی رسید پستی‏تان را بنویسید و به این شماره پیامک بزنید. برایتان محل نامه‏تان طی یک پیامک ارسال می‏شود. مثلا نامه‏ای نوشته‏اید به مقصد اهواز و حالا می‏خواهید بدانید پاکت نامه شما الآن کجاست؟!؛ پس از انجام مراحل ارسال پیامک، اس‏ام‏اسی در جواب برایتان می‏آید که مثلا در حال حاضر نامه شما در قطار است و تا دو روز دیگر به اداره پست اهواز برای دریافت نامه خود مراجعه کنید.

مشکلات شهری: ۳۰۰۰۱۳۷
شهرداری تهران برای دریافت مشکلات شهری شهروندان تهرانی، این سامانه را به راه انداخته است. مشکلات خود را در قالب متن به این شماره ارسال کنید و منتظر پیگیری شهرداری باشید. نتیجه پیگیری‏ها از سوی شهرداری برای شما ارسال خواهد شد.

اعلام نتیجه کنکور شب قبل از قرارگرفتن در سایت سنجش: ۲۰۰۰۰۰۰
اگر کنکوری هستید و خیلی اضطراب دارید و نمی‏توانید صبر کنید تا نتایج آزمون را یک روز بعد بر روی سایت سازمان سنجش ببینید، می‏توانید شب قبل از اعلام نتایج، شماره داوطلبی خود را به این شماره بفرستید. نتیجه یک سال مطالعه و درس خواندن‏تان در کمتر از یک دقیقه به شما پیامک می‏شود!

با خبر شدن از اخبار انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد: ۱۰۰۰۱۳۳۶
دانشگاه آزاد اسلامی با هدف ایجاد اشتغال برای فارغ‏التحصیلان این دانشگاه، تسهیلات خاصی را به اعضای این انجمن ارائه می‏دهد. اگر دانشگاه آزادی هستید و می‏خواهید بدانید مثلا انجمن دانش‏آموختگان این دانشگاه چه برنامه‏هایی برای شما تدارک دیده، یک اس‏ام‏اس خالی به این شماره بزنید تا عضو خبرنامه پیامکی شوید. از این پس همه اتفاقات و اخبار انجمن به گوشی شما ارسال خواهد شد.

دیکشنری: ۱۰۰۰۳۸۴ یا ۱۰۰۰۳۷۰
اگر فرهنگ لغت یا اینترنت دم دستتان نبود و برای فهم معنی یک لغت انگلیسی در اضطرار بودید، واژه موردنظر را به این شماره بفرستید تا بلافاصله معنی آن به شما ارسال شود.

لغت‏نامه آریان پور: ۲۰۰۰۴۴۴
اگر فقط به لغت‏نامه آریان‏پور اعتماد دارید و مشتری دائمی این واژه‏نامه هستید، کلمه موردنظرتان را به همراه گزاره Word-to-translate به این شماره پیامک بزنید تا معنای آن به شما پاسخ داده شود.

گرفتن خلافی ماشین: ۳۰۰۰۵۱۵۱
اگر نمی‏خواهید به پلیس+۱۰ مراجعه کرده و دویست تومان بدهید(!) تا خلافی دریافت کنید یا اصلا از این مراکز در نزدیکی شما نیست و از سویی هم افسر پلیس راهور خودروی شما را متوقف کرده است و نیاز فوری به خلافی آن دارید، عدد عمودی کنار کارت خودرویتان را به این شماره بفرستید تا از میزان جریمه‏ها و خلافی ماشینتان آگاه شوید. فقط قبل از آن، اگر به بیماری قلبی مبتلایید، قرص‏های خود را دم دست بگذارید!

گرفتن قبض موبایل: ۳۰۰۰۹
اگر چنین فرمتی را (به عنوان مثال) به این شماره بفرستید، از صورت‏حساب تلفن همراه خود آگاه خواهید شد:
“تاریخ شروع ؛ تاریخ انتها مثلا ۸۶۰۱۳۱ ؛ ۸۶۰۱۰۱″ یعنی از اول سال ۸۶ تا پایان فروردین ماه همان سال. فقط باید کاربر شماره‏های دائمی اپراتور همراه اول باشید. سایر اپراتورها هر کدام شماره خاص خود را دارند.

اطلاعات پرواز: ۲۰۰۰۴۴۴
برای دریافت اطلاعات پروازتان، کد پرواز را به این شماره البته با این فرمت: “(کد پرواز) Filight-code” پیامک بزنید تا کلیه اطلاعات موردنظر مانند ساعت پرواز و فرود و نیز شماره ترمینال به شما اس‏ام‏اس شود.

اطلاعات هوا: ۱۰۰۰۳۰۵
برای فهمیدن این نکته که آیا در شهرتان امروز باران می‏بارد یا هوا آفتابی است؟ و نیز این‏که دمای هوا چند درجه است؟، پیش‏شماره شهر موردنظرتان را بدون صفر به شماره فوق بفرستید تا جواب دلخواهتان برایتان پیامک شود.

ساعت کشورها: ۱۰۰۰۳۹۲
اگر قصد دارید با یکی از بستگانتان در کشوری دیگر تماس تلفنی بگیرید، زیاد عجله نکنید! ابتدا به این شماره نام کشور موردنظر را بفرستید و منتظر پاسخ باشید. در پیامکی که به دستتان می‏رسد، ساعت به وقت محلی آن کشور درج شده است. حال که مطمئن شدید ساعتی نیست که فامیل محترمتان در حال استراحت باشد، زنگ بزنید!

مکان‏های دیدنی هر شهر: ۱۰۰۰۳۹۴
اگر از آن دسته افرادی هستید که برای سفر به مقاصد دور، از خودروی شخصی استفاده می‏کنید و مسیرتان را نیز با آرامش و بدون عجله برای رسیدن به شهر مقصد طی می‏کنید، بهتر است در شهرهای میانی هم از اماکن دیدنی آنها لذت ببرید. البته اگر کسی آنجا پاسخگویتان نبود، به سامانه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری پیامک بزنید تا لیست جاهای دیدنی آن شهر برایتان ارسال شود. فقط نام شهر فراموشتان نشود.

مسافت بین شهرها: ۱۰۰۰۳۹۶
این سامانه احتمالا برای [معدود] کسانی که در زندگی خود برنامه‏ریزی دقیقی دارند، طراحی شده است! نام شهرهای موردنظر را به این شماره ارسال کنید و منتظر پاسخ باشید.

آخرین بازی‏های کامپیوتری: ۱۰۰۰۴۰۰
این یکی، از جذاب‏ترین و جالب‏ترین سامانه‏های پیامکی است! لیست آخرین بازی‏های کامپیوتری موجود در بازار که دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند، به شماره تلفن همراه شما اس‏ام‏اس می‏شود. لطفا پیامک بدون متن بفرستید.

جدیدترین نرم افزارها: ۱۰۰۰۴۰۱
شهروند الکترونیک بودن هم خود دنیایی دارد. از صبح تا شب پای کامپیوتر بودن و گشت در صفحات وب و دانلود انواع نرم‏افزارها برای برخی افراد کافی نبود، حالا فرد در زمان‏هایی هم که آن‏لاین نیست و در مثلا ماشین یا آسانسور(!) است، اگر به این شماره پیامک بزند، لیست آخرین نرم‏افزارها برایش ارسال می‏شود! ضمنا این شماره اختصاصا برای این کار است. بنابراین نیازی نیست متنی در آن وارد کنید. همان پیامک خالی، با خود کلی نرم‏افزار به ارمغان می‏آورد.

اطلاع از اینکه دامین مورد نظر رجیستر شده یا خیر: ۱۰۰۰۳۵۵
این یکی دیگر خیلی تخصصی است و فقط برای کسانی است که با آی‏تی و فناوری اطلاعات روز خود را به شب (یا بالعکس) می‏رسانند. اگر هر از چندی دامنه‏ای را ثبت می‏کنید و می‏خواهید بدانید که آیا رجیستر شده است یا نه؟، دامنه موردنظر را به این شماره ارسال کنید.

اوقات شرعی: ۲۰۰۰۹۱۶
با توجه به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان هستیم، این سامانه روزهای شلوغی را می‏گذراند. نام شهرتان را پیامک کنید تا اوقات شرعی همان شهر به دستتان برسد. طاعاتتان قبول!

بورس و ارز: ۲۰۰۰۴۴۴
سرمایه‏گذاران و بورس‏بازان در تمام دنیا نیازمند دریافت لحظه‏به‏لحظه اخبار تغییرات قیمت‏ها در بازارهای بورس و ارز هستند. اگر شما هم جزو این دسته از افرادید، برای دریافت این تغییرات، شماره ۲۰۰۰۴۴۴ را به خاطر یا به حافظه تلفن همراهتان بسپارید. منتها هر کدام از تغییرات (مانند افزایش یا کاهش قیمت سهام‏ها و ارزهای خارجی) فرمت خاصی دارند:
برای دریافت نرخ سهام یک شرکت بنویسید: Bourse company -id به جای id نامی که شرکت مورنظر در بورس به آن شناخته می‏شود را به انگلیسی وارد کنید.
برای دریافت بیشترین افزایش قیمت بنویسید: Bourse high
برای دریافت کمترین افزایش قیمت بنویسید: Bourse low
برای دریافت نرخ ارزهای رایج بنویسید: Currency-name به جای name، نام ارز موردنظرتان را به انگلیسی وارد کنید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره