وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نقشه شوم زن کلاهبردار برای درمان کودکی سرطانی

نقشه شوم زن کلاهبردار برای درمان کودکی سرطانی
یک خانم کلاهبردار به بهانه درمان یک کودک سرطانی با احساسات صدها دانش آموز دبیرستانی بازی کرد.
بچه های یک مدرسه در کلورادو زمانی که داستان این کودک 9 ساله سرطانی را شنیدند تحت تاثیر قرار گرفته و تصمیم گرفتند به او کمک کنند. به گزارش ایران ناز به نقل از دیلی میل آنها با برگزاری یک مسابقه فوتبال پول جمع کردند تا به این پسر بچه تقدیم کنند. اما بعدها مشخص شد این پسر که الکسی جردن نام د اشت اصلا وجود خارجی ندارد و ساخته یک زن 22 ساله است تا از طریق آن به ثروت دست یابد.
این خانم دروغگو که هالی سندوال نام دارد ادعا کرده بود مادر این پسربچه میباشد که از هواداران تیم فوتبال مدرسه است.او با چشمانی اشکبار از بچه ها خواست تا یک توپ فوتبال با امضای همه اعضای تیم برای بچه او بفرستند.
 
اعضای تیم فوتبال این مدرسه که خیلی تحت تاثیر داستان این پسر بچه که به سرطان خون مبتلا بود قرار گرفته بودند تصمیم گرفتند برای کمک به هزینه های درمانی او یک بازی راه بیاندازند و همه عواید آن را به آن بچه بدهند. بعد از انجام بازی به مقامات مدرسه نامه ای رسید که در آن گفته شده بود این بچه درست یک روز قبل از بازی مرده است.
 
مقامات به این مسئله مشکوک شده و با پیگیری پلیس متوجه شدند که این پسر اصلا وجود خارجی ندارد و عکسهایی که از او در اینترنت قرار گرفته است مربوط به یک پسر بچه از افریقای جنوبی است که هنوز هم زنده است و این تصاویر  از سایت  انجمن حمایت از کودکان سرطانی دزیده شده است.
بچه های مدرسه از شنیدن این داستان شوکه شده اند و میگویند خیلی دوست دارند بدانند چرا این زن چنین داستانی را خلق کرده است و با احساسات این همه دانش آموز بازی کرده است.