وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

لیدی گاگا جنگ، قحطی و فقر مهمتره یا اضافه وزن من

لیدی گاگا جنگ، قحطی و فقر مهمتره یا اضافه وزن من
این خواننده مشهور و جنجالی به خاطر اضافه وزن 30 پوندی اش طی چند ماه گذشته همواره مورد انتقاد قرار داشته است. به گزارش ایران ناز او در مصاحبه اخیرش در اعتراض به این انتقادات گفته است تا وقتی مسائلی مثل جنگ، قحطی، فقر ، بحران های طبیعی و مشکلات اقتصادی در امریکا وجود دارد بزرگ جلوه دادن چاقی او و انتقاد از این مسئله بسیار مضحک به نظر میرسد.
 
وی همچنین با خطاب دادن آدله گفت چرا هیچکس به خواننده بریتانیایی ادله اعتراضی نمیکند او که از من خیلی چاقتر است،او اضافه میکند: البته ادله فوق العاده است و اعتماد به نفس او چیزی است که من همیشه حسرتش را داشته ام او میتواند الگوی خوبی برای زنان باشد.
 
این خواننده 26 ساله که نام واقعی اش استفانی گرمانوتا می باشد میگوید این مسئله به قدری رسانه ای شده است که مادرش با او تماس گرفته و از او سوال کرده است آیا عکسهایی که از وی در اینترنت منتشر شده است واقعا خود اوست.

او اضافه کرده است همه در مورد چاقی من اظهار نظر میکنند این درحالی است که من اصلا به عقاید دیگران اهمیتی نمیدهم.او از هوادارانش خواسته است به جای تمرکز روی اندام وی به آهنگهایش توجه کنند و عنوان کرده است تنها نظر نامزدش در این مورد برایش مهم است که او هم از این مسئله راضی به نظر میرسد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره