وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مردی عجیب که میتواند به 60 زبان دنیا صحبت کند!!

مردی عجیب که میتواند به 60 زبان دنیا صحبت کند!!
در سال 1937، یک پیرمرد آلمانی میتوانست به 60 زبان زنده دنیا بخواند و بنویسد؛ علاوه بر زبان‌ های رایج دنیا به زبان‌ های چینی، عربی، مجارستانی، عبری، یونانی، دانویی، فارسی و روسی صحبت کند.
این روزها یادگیری زبان‌ها خارجی یک امر عادی در بین مردم است؛ در این میان زبان انگلیسی و فرانسه حداقل در میان ما ایرانیان طرفداران زیادی دارد؛ دیدن فیلم، گوش کردن موسیقی و خواندن کتاب‌ها مختلف از ابزار یادگیری زبان در این دوره است؛ اما شنیدن خبر اینکه 75 سال پیش یک پیرمرد آلمانی می‌توانست به 60 زبان زنده دنیا سخن بگوید و بنویسد، آن هم بدون فیلم و نوار، سبب تعجب هر کسی می‌شود.
به گزارش ایران ناز این پیرمرد میتوانست به 60 زبان زنده دنیا بخواند و بنویسد؛ زبان‌ها چینی، عربی، مجارستانی، عبری، یونانی، دانویی، فارسی و روسی صحبت کند و اینها علاوه بر زبان‌های رایج دنیا یعنی، انگلیسی، فرانسوی و آلمانی بود.

در آن زمان این پیرمرد آلمانی را که «لوئی هارالد شوتز» نام داشت، دکتر و استاد زبان خطاب می‌کردند؛ این پیرمرد زبان‌دان در گفتگویی که در آن سال با رسانه‌ها آلمانی انجام داده بود، از ندانستن معنی یک کلمه آلمانی ابراز افسردگی و ناراحتی کرده بود. هارالدشوتز در کتابخانه خود یک هزار و 400 جلد کتاب داشته است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره