وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

درخواست طلاق تنها سه روز پس از ازدواج!!

درخواست طلاق تنها سه روز پس از ازدواج!!
یک زوج جوان كه پس از یك سال انتظار راهی خانه بخت شده بودند تنها 3 روز پس از ازدواج بخاطر دخالت‌ های مادر عروس برای جدایی به دادگاه خانواده رفتند.
زوج جوان مقابل قاضی شعبه 268 دادگاه خانواده تهران نشسته بودند كه قاضی پس از مطالعه پرونده با تعجب از مرد جوان پرسید: علت درخواست طلاق آن هم 3 روز پس از ازدواج‌تان چیست؟
كامیار در حالی كه سر به زیر انداخته بود به آرامی گفت: یك سال قبل ترم آخر دانشگاه بودم و برای تأمین مخارج در مغازه یكی از آشنایان كار می‌كردم. یك روز به طور اتفاقی با همسرم آشنا شدم كه برای خرید به مغازه آمده بود. در همان دیدار احساس عجیبی وجودم را فرا گرفت. بعد هم شماره تلفن همراه یاسمن را گرفته و چند روز بعد با او قرار ملاقات گذاشتم. دیدارها و تماس‌های تلفنی ما ادامه داشت تا این كه با طرح موضوع ازدواج، خانواده‌هایمان را نیز در جریان قرار دادیم.
خوشبختانه خیلی زود با توافق خانواده «یاسمن» مراسم رسمی خواستگاری برگزار شد. اما در ادامه مادرش كه زن پرتوقعی بود به طرح خواسته‌های عجیبش پرداخت. من هم برای رسیدن به دختر موردعلاقه‌ام با مهریه یك هزار سكه طلا، برگزاری جشن عروسی در تالاری باشكوه و خرید بخشی از جهیزیه موافقت كردم. این درحالی بود كه خانواده‌ام بشدت با آن مخالف بودند.

سرانجام با سختی فراوان و كمك خانواده و دوستان و بدهی سنگین عروسی چهل میلیون تومانی برگزار شد. اما افسوس كه خیلی زود متوجه شدم همه این تلاش‌ها بی‌فایده بوده و همسرم همچنان تحت نفوذ حرف‌های مادر و خانواده‌اش زندگی‌مان را جهنم كرده است. در ادامه زن جوان كه سكوتش را شكسته بود به قاضی گفت: حرف‌های همسرم را قبول دارم و شرمنده او هستم. اما افسوس كه نه من، بلكه هیچكدام از اعضای خانواده‌ام اجازه نداریم روی حرف مادرمان حرف بزنیم.

 
حالا هم سه روز پس از شروع زندگی مشترك به این نتیجه رسیده‌ام كه ادامه زندگی ما هیچ فایده‌ای ندارد. چرا كه همسرم بشدت از مادرم دلگیر است و دائم می‌گوید این زندگی به نتیجه ای نمی‌رسد. حالا هم تصمیم دارم مهریه‌ام را ببخشم و بخشی از هدایای عروسی را نیز به او بپردازم تا كمی از بدهی سنگین را تسویه كند.
 
ضمن این كه می‌خواهم به او ثابت كنم عاشقانه دوستش دارم. قاضی عموزادی پس از شنیدن اظهارات زوج جوان و ارائه راهكارهای كارشناسی عروس و داماد را از طلاق منصرف كرد و زوج جوان با لبخند از محكمه بیرون رفتند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره