وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بینی روز یکشنبه 28 آبان 1391

فال و طالع بینی روز یکشنبه 28 آبان 1391
فروردین : امروز یک روز هیجان انگیز است!  اما اگر ترس‌های خود را مدیریت نکنید، شک کردن مداوم شما را به به وضعیت بحرانی ماورایی می‌فرستد. ایران ناز، این سخن بدین معنی نیست که شما می‌توانید بر قدرت‌های ماورایی پیروز بشوید، بلکه بدین معنی است که با قبول کردن محدودیت‌هایتان و خودشناسی مجبور نخواهید شد چندین بار ابراز وجود کنید.

اردیبهشت : سیاره بخت شما یعنی ونوس امروز از سوی اورانوس تکان دهنده زنگ بیدار باش دریافت خواهد کرد! بنابراین شما چشم‌هایتان را به روی چیزهایی که درست جلوی رویتان قرار دارند باز خواهید کرد. همچنین قلب شما را به روی حوادث عاطفی خواهد گشود و شما با آغوش باز این وقایع عشقی را می‌پذیرید. آزاد بودن از قیود و سنت‌ها معمولا مورد پسند شما نیست، اما امروز قادرید استقلال و فرد گرایی خود را به خوبی نشان دهید.

خرداد : محیط پیرامون شما امروز خیلی بی نظم و ترتیب شده است و امکان دارد این اتفاق شما را از برنامه‌هایی که برای خود ترتیب داده بودید دور کند. اطرافیان شما ظاهراً امروز نسبت به همیشه سرشان شلوغ‌تر است و انگار این موضوع مسری شده است! ایران ناز، شما کارهای خیلی زیادی پیش روی خود دارید که انجام دادن تمام آنها از توانایی‌تان خارج است. پس قبل از اینکه از پا بیفتید، کارهایی که ملزم به اجام دادنشان هستید و تعهد داده اید را دراولویت قرار دهید.

تیر : شما احساس می‌كنید امروز یك نفر سر راه شما قرار گرفته و مزاحم كارتان شده است. اگر شما می‌خواهید به تنهایی كاری را انجام بدهید لازم است با یكی از دوستان نزدیكتان یا فردی كه فكر می‌كنید مانع كارتان شده و یا حتی افرادی كه ظاهراً كاری به كارتان ندارند مبارزه كنید. سعی نكنید انتخاب‌های خود را برای افراد دیگر توجه كنید؛ فقط به آنها بفهمانید كه این انتخابها شخصی نیستند. شما باید حین انجام دادن كارهایتان مهربان و خوش برخورد باشید، ولی لزومی ‌ندارد به خاطر میل شخصی آنها كاری انجام دهید.

مرداد : امروز در مورد مسائل مالی تصمیم گرفتن برایتان كار راحتی نیست، چراكه برای پول خرج كردن محدودیت دارید. زیادی پول خرج كردن به نفعتان نیست، ولی اطرافیان‌تان به اندازه شما حواسشان را جمع نمی‌كنند. ایران ناز، اضافه كردن بر مادیات و زرق و برق‌های زندگی یكی از چیزهایی است كه باعث شادی انسان می‌شود، ولی اكنون عاقلانه ترین راه این است كه به وسیله ابراز وجود کردن با  راه‌های غیر مادی از سخاوتتان دفاع كنید.

شهریور : در شرایط احساسی اخیر یاد آوری خاطرات دوران کودکی می‌تواند بر پیچیدگی اوضاع بیفزاید. اتفاقاتی كه رخ داده شما را آشفته كرده است و دیگر نمی‌توانید به راحتیی به حس‌های خود اطمینان كنید. از طرف دیگر اگر شما بتوانید آرزوها و نیازهای خود را كنترل كنید، قادر خواهید بود به دوران گذشته برگردید و در موقعیتی مناسب ترس‌ها و خیالات خود را با كسی كه دوستش دارید در میان بگذارید.

مهر : شما امروز سعی می‌كنید موضوعی را از دیگران مخفی كنید، اما ممكن است علی رغم تمام تلاش‌های شما این موضوع فاش شود. به جای اینكه سعی كنید از خودتان یا افراد دیگر محافظت كنید، به اوضاع و شرایط نامساعدی كه پیش آمده نگاه كرده و فكر كنید ببینید چرا مجبورید مواظب حرف‌هایی كه می‌زنید باشید. ایران ناز، وقتی كه شما هیچ چیزی را از دیگران پنهان نكنید، مطمئناً شادتر خواهید بود.

آبان : شما احساس می‌كنید ناچارید كارهایی را انجام دهید كه این كارها در واقع اصلاً وظیفه شما نیست. اما شما نمی‌توانید بدون اینكه مشكلی درست شود اقدامی ‌بكنید. حتی اگر فكر می‌كنید با شما غیر منصفانه رفتار می‌شود بهتر است فعلاً كاری نكنید. پس سعی كنید كارهایی را انجام دهید كه مجبور نشوید در مقابل دیگران مقاومت كنید، شما بعدها برای حل كردن این مشكل وقت كافی خواهید داشت.

آذر : ظاهراً اطرافیانتان و حتی دوستان صمیمی ‌و همكارانتان امروز دور و بر شما را خالی كرده و همین موضوع شما را ترغیب می‌كند كه حتی بیشتر از قبل روی توانایی‌هایتان تمركز كنید. شما دوست ندارید یک آدم معمولی باشید، بنابراین می‌توانید بیشتر از قبل فعالیت كرده و تلاش كنید كه راه خود را بروید. ایران ناز، حواستان باشد وقتی كه مشكلی وجود ندارد، شما مشكل درست نكنید، برای اینكه اگر یك بار دیگران را ناراحت كنید دیگر نمی‌توانید به این راحتی آنها را تسكین داده و آرامش رفته را بازگردانید.

دی : شما می‌دانید كه چیزی در زندگی‌تان تغییر كرده است و شما مجبورید بر خلاف قانون و منطق برنامه ریزی كرده و نقشه بكشید. شما مجبورید از توانایی‌های جسمانی خود استفاده كنید، اما نباید آن را صرف كارهای پوچ و بی فایده بكنید. داشتن انضباط فردی و شخصی اكنون برای شما لازم و واجب است و فعالیت‌های منظم روزانه شما را برای آینده‌ای خوب آماده می‌كند.

بهمن : شما دوست دارید كاری را به روش خودتان انجام دهید، اما لازم است كه یكی از همكاران هم به كمك شما بیاید. برای اینكه شما در بعضی از زمینه‌ها مهارت ندارید و این شخص از این توانایی‌ها برخوردار است و می‌تواند كمكتان كند. یا شاید شما می‌خواهید اقدام به کاری شراکتی بکنید و به فردی نیاز دارید كه با شما همراهی كند. ایران ناز، هر كدام از این كارها را بخواهید انجام دهید باید حواستان را جمع كنید، چرا كه فرد دیگر بیشتر از شما تلاش نخواهد كرد و یا بیشتر از شما سرمایه گذاری نخواهد كرد و ممكن است نتایج حاصل باعث رضایت شما نشود.

اسفند : اگر در نظر دارید در رژیم غذایی خود تغییراتی بدهید، مطمئن شوید که برای این کار دلیل منطقی دارید. اگر به خاطر اینکه فردی را تحت تاثیر قرار دهید می‌خواهید شکر را از رژیم غذایی تان حذف کرده و یا به تمرینات بدنی خود اضافه کنید، احتمالاً این کارها زیاد تداوم نخواهد داشت. هم اکنون تنها دلیل منطقی برای تغییر برنامه می‌تواند فقط و فقط حفظ سلامتی تان باشد و نه چیز دیگر!