وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دردسر برای خانم وزیر با پوشیدن پیراهن گلدار

دردسر برای خانم وزیر با پوشیدن پیراهن گلدار
یکی از اعضای حزب سارکوزی که یکی از دوستان شخصی و نزدیک او محسوب میشود، در یک اظهار نظر عجیب گفته بود که من خانم دوفلو را تحسین میکنم زیرا با پوشیدن این لباس‌ ها باعث میشود ما دیگر به حرف‌های او گوش نکنیم!

به گزارش ایران ناز اکنون خانم سیسیله دوفلو، 37 ساله وزیر مسکن فرانسه به خاطر پوشیدن یک پیراهن گلدار با دامن کوتاه در هنگام سخنرانی خود در پارلمان فرانسه مورد تمسخر قرار گرفته است. خانم دوفلو معمولا در جلسات کابینه دولت فرانسه نیز شلوار جین به پا می‌‌کند که تا حدی غیر معمول است.

 
دردسر برای خانم وزیر با پوشیدن پیراهن گلدار
وی به یکی از خبرنگاران گفت: من تا به حال با چنین صحنه‌ای رو به رو نشده بودم. این رفتار نمایندگان پارلمان نشان دهنده برخی خصوصیات آنهاست و من به همسران آنها فکر می‌کنم! حزب اتحاد برای جنبش مردمی که متعلق به نیکولا سارکوزی، ‌ریس جمهوری سابق فرانسه است مقصر اصلی اتفاقاتی است که روز سه شنبه در پارلمان فرانسه روی داد.

گفته می‌شود اعضای این حزب به تمسخر خانم دوفلو پرداخته‌اند. هم اکنون فیلمی منتشر شده از این رویداد باعث برانگیخته شدن انتقادات بیشتری در سراسر فرانسه شده است. برخی می‌گویند این رویداد نشان دهنده تنفر از زن در طبقه سیاسی کشور است.

یکی از اعضای حزب سارکوزی که یکی از دوستان شخصی و نزدیک وی محسوب می‌شود، در اظهار نظری عجیب گفته بود: من خانم دوفلو را تحسین می‌کنم زیرا با پوشیدن این لباس‌ها باعث می‌شود که ما دیگر به حرف‌های او گوش نکنیم! یکی دیگر از اعضای قدیمی این حزب نیز اظهار داشت: اعضای پارلمان در احترام به زیبایی این خانم سوت کشیدند!

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره