وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اطلاعاتی جالب در مورد شبکه‌ پربیننده‌ ماهواره‌ ای

اطلاعاتی جالب در مورد شبکه‌ پربیننده‌ ماهواره‌ ای
سعید کریمیان مدیر شبکه های جم تی وی در راس خانواده کریمیان زمانی که تنها یک شبکه بسیار ضعیف و معمولی بنام جم موزیک داشت در یک گام مهم اقدام به راه اندازی شبکه جم کلاسیک کرد که برنامه اصلی این شبکه این بود که هر شب یکی از فیلم های کلاسیک دنیا را پخش کند . گامی که برای اولین بار شبکه جم را برای بینندگان ایرانی ملموس تر کرد.

به گزارش ایران ناز به نقل از بولتن نیوز، سعید کریمیان این شبکه را کماکان حفظ کرده است و در مجموعه های خود در ماهواره یاه ست نیز این شبکه پخش می شود. اما فارغ از این بحث فیلم هایی که از این شبکه پخش می شود همان فیلم هائی است که در آرشیو صداوسیما موجود می باشد.

خبرنگار بولتن یادم می اید حدودا یک سال پیش این شبکه اقدام به پخش فیلم اسپارتاکوس کرد. پخش این فیلم همزمان بود با پخش آن در شبکه سوم سیما. آنچه که تعجب برانگیزتر بود پخش فیلم با همان دوبله ائی بود که در صداوسیما پخش شده بود . دوبلورهایی که در صدا وسیما اقدام به دوبله این فیلم کرده بودند.

 
اطلاعاتی جالب در مورد شبکه‌ پربیننده‌ ماهواره‌ ای
 
اما چگونه این فیلم و دهها فیلم دیگر به یکباره از آرشیو صدا وسیما به آرشیو شبکه جم سعید کریمیان منتقل شده بود ؟ سوالی که پاسخ آن را باید در ارتباطات پشت پرده مدیران این شبکه باید جستجو کرد. شبکه ایی که علیرغم تمام توجه اش به تحریف و نابود کردن زیر ساخت های فرهنگی کشور کماکان دفترش در تهران و استودیوش در نیاوران فعال است و کسی هم نیست دستکم در این خصوص برای اهالی فرهنگ روشنگری کند .

اما نکته مهمتر این است که چگونه است صداوسیما این امر را می بیند و نه تنها توجهی به آن نمی کند بلکه توضیحی هم در مورد آن به مردم نمی دهد.راستی چه ارتباطی بین مدیران شبکه جم تی و مدیران صداوسیما وجود دارد؟

(توضیح کافه سینما: البته نسخه‌ی پخش شده از اسپارتاکوس در هر دو شبکه، شامل دوبله‌ قدیمی آن متعلق به سال‌ها پیش از انقلاب بود که روی نسخه اصلاح شده‌ی روی بلوری فیلم، اضافه شده بود و امکان تهیه‌ی چنین نسخه‌ای برای هر دو شبکه وجود دارد. اما این خبر اما به دلیل وجود نکات خبری دیگری در آن، در کافه سینما نقل شد.)

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره