وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خالکوبی کردن آدرس ده هزار سایت اینترنتی روی بدن

خالکوبی کردن آدرس ده هزار سایت اینترنتی روی بدن
آقای ویلانکورت 30 ساله از کبک کانادا، تصمیم گرفت یک رکورد جهانی از خود به جای گذارد، و چون وی ورزشکار نبود و نمی توانست شاهکار بارزی انجام دهد، تاتو را به عنوان راهی برای شهرت خود در جهان انتخاب کرد. وی گفت: من می خواهم رکورد جهانی گینس را بشکنم؛ اما مهمتر از آن کمک رسانی به مردم است و هدف اصلی من از انجام این کار همین است.

مردم و سازمان های مختلف می توانند با پرداخت ۳۵ دلار، آدرس URL خود را در این سایت و در لیست سایت هایی که قرار است روی بدن پت خالکوبی شود، ثبت کنند. نیمی از درآمد حاصل، جهت کمک به مردم هائیتی و سومالی اهدا می شود. ویلانکورت می گوید نیم دیگر آن خرج تاتو روی بدنش و ادامه پروژه می شود. اگر محاسبات من درست باشد، وی امیدوار است با هزینه خالکوبی در نهایت بتواند ۵/۳ میلیون دلار جمع آوری کند.

 
خالکوبی کردن آدرس ده هزار سایت اینترنتی روی بدن
این پروژه عجیب، اولین ایده پت برای تبدیل جهان به مکانی بهتر نیست. وی ابتدا یک وب سایت طراحی کرد و در آن از مردم خواست ۱۰ دلار به صندوق امداد هائیتی کمک کنند، اما خوب نگرفت. وی هنوز هم به فکر روش هایی برای جمع آوری پول است و یک روز، درست زمانی که از خواب بیدار شد، به این نتیجه رسید که این ایده های عجیب است که وی را به هدفش نزدیک می سازد و همزمان یک رکورد جهانی را نیز به نام خود ثبت می کند.

وی قصد دارد نیمی از آدرس های URL ،شامل ۵۰۰۰۰ آدرس، با مرکب سیاه و نیم دیگر با جوهر فلورسنت روی بدن خود تاتو شود تا در کلوپ های شبانه بیشتر جلب توجه نماید. در حال حاضر ۱۵۰۰۰ آدرس روی بدن وی خالکوبی شده است و ادعا می کند بیش از ۱۶۰۰۰ شرکت آماده ثبت نام برای خالکوبی روی بدن وی هستند.

 
خالکوبی کردن آدرس ده هزار سایت اینترنتی روی بدن

دوست وی، هنرمند خالکوبی، بین یک تا یک و نیم ساعت زمان صرف تاتوی ۱۰۰ آدرس URL روی بدن وی می کند. با این توصیف ویلانکورت معتقد است طی ۱۰۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ ساعت کاری، پروژه تکمیل می شود. پس از پایان کار، از گردن تا مچ پای پت پوشیده از آدرس های URL خواهد شد.