وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

این زن 3 سال است با جسد همسرش زندگی میکند!

این زن 3 سال است با جسد همسرش زندگی میکند!
یك خانم روسی مدت 3 سال جسد همسر خود را در خانه نگهداری كرد به امید اینكه وی دوباره زنده شود.
به گزارش ایران ناز كمیته محلی تحقیق منطقه یاروسلاو در 300 كیلومتری شمال شرق مسكو در بیانیه ای اعلام كرد: یك زن ساكن این منطقه مدت سه سال از 14 اوت سال 2009 تا دوم ژوئیه سال 2012 جسد همسرش را در یك اتاق آپارتمان محل سكونتش نگهداری كرد در حالی كه فرزندانش نیز با وی زندگی می‌كردند.
بیوه زن از فرزندانش می خواست هر روز به اتاقی كه جسد پدرشان در آن بود رفته و با وی حرف بزنند. در عین حال، زن به كودكان می گفت سوپی را كه پخته بود به خورد پدرشان بدهند. اما مادر خانواده خودش هرگز به داخل این اتاق نمی رفت زیرا بیم داشت كه حضور وی مانع از زنده شدن دوباره شوهرش بشود. پدر خانواده كه یك میسیونر مذهبی فرقه اوانژلیك بود در پی یك بیماری طولانی در خانه اش فوت كرده بود.

آنها در این مدت از اسپری های خوشبوكننده برای از بین بردن بوی جسد در حال تجزیه استفاده می‌كردند. این كمیته در بیانیه اش افزود: هنگامی كه خانواده تصمیم گرفت به شهر دیگری در منطقه یاروسلاو نقل كند، دو كودك خانواده كه دختربچه هایی 14 و 9 ساله هستند تصمیم گرفتند جسد پدرشان را از سر باز كنند. آنها جسد پدر را در پلاستیكی پیچیده و آن را داخل بیشه های نزدیك به خانه شان رها كردند.

با كشف جسد پلیس منطقه یاروسلاو تحقیقاتی را آغاز كرد و به این ماجرا پی برد. اكنون كمیته تحقیق منطقه یاروسلاو دستور داده است تا بیوه زن تحت آزمایش های روانی قرار گیرد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره