وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مطالبی خواندنی و جالب درباره دیوید کاپرفیلد (عکس)

مطالبی خواندنی و جالب درباره دیوید کاپرفیلد (عکس)
دیوید کاپرفیلد (به انگلیسی: David Copperfield) با نام اصلی دیوید سِت کوتکین (به انگلیسی: David Seth Kotkin)، تردست آمریکایی در ۱۶ سپتامبر سال ۱۹۵۶ در شهر متاچن، واقع در ایالت نیوجرسی آمریکا از پدر و مادری که از روسیه مهاجرت کرده بودند، به دنیا آمد.
 
به گزارش ایران ناز او در کودکی، شعبده بازی با کارت را از پدر بزرگش آموخت. کاپرفیلد نخستین اجرای خود را در سن ۱۲ سالگی در شهر زادگاهش به نمایش گذاشت. مهارت‌ های خود را در تردستی به سرعت توسعه داد و رسما به عنوان جوان‌ترین شعبده باز شروع به کار کرد. او در سن ۱۶ سالگی به تدریس یک دوره درسی شعبده بازی در دانشگاه نیویورک پرداخت.
کاپرفیلد در طول سالهای دهه هفتاد میلادی به اجرای شعبده بازی در تلویزیون و سالنهای نمایش پرداخت و در سال ۱۹۷۸ نخستین بار اجرای ویژه خود را با نام جادوی دیوید کاپرفیلد به نمایش گذاشت که موفق به کسب جوایزی شد و نامش بر سر زبانها افتاد. در سالهای دهه هشتاد، او به شعبده‌بازی‌هایی در مقیاس بالاتر روی آورد، از محبوبترین نمایش‌های او ناپدید نمودن مجسمه آزادی به سال ۱۹۸۳ بود.
 
مطالبی خواندنی و جالب درباره دیوید کاپرفیلد (عکس)
 
از تردستیهای دیگرش، گذشتن از دیوار بزرگ چین و فرار از زندان آلکاتراز (که تابه آنروز هیچ زندانی موفق به فرار از آن نشده بود) می‌باشد. وی همچنین به‌عنوان نخستین تردستی شناخته شد که بدون کمک کابل توانست پرواز کند. کاپرفیلد برترین تردست دوران معاصر لقب گرفت و توسط دبیرخانه کنگره آمریکا اسطوره زمان نامیده شد.
او شعبده بازیهای قدیمی را به سبک مدرن و جدید و جالبی عرضه کرد و موجب شد تا مردم دنیا، به این نمایشها با دید ‏بهتر و ‏هیجان‌انگیزتری به نگاه کنند. دیوید کاپرفیلد جوایز بسیاری نیز دریافت نموده و موفق به کسب لقب شوالیه از دولت فرانسه و دکترای افتخاری از ‏دانشگاه فوردهام شده است.‏ همچنین در موزه مادام توسو در لندن که مجسمه مومی اشخاص مشهور را قرار می‌دهند، مجسمه مومی وی هم ‏اضافه گردیده‌است.
 
در ۴ کشور هم تصویرش را بعنوان یادبود بر روی تمبر چاپ کرده‌اند.‏ در آمد او فقط در سال ۲۰۰۳ بالغ بر ۵۷ میلیون دلار بوده و از نظر درآمد در دنیا نفر دهم می‌باشد.‏ کاپرفیلد در بیش از ۴۰ کشور و با تعداد بیش از ۳ میلیارد تماشاگر برنامه داشته‌است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره