وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

این عکس ها را تماشا کنید ولی لطف کنید و جیغ نزنید

این عکس ها را تماشا کنید ولی لطف کنید و جیغ نزنید
این تصاویر را ببینید فقط جیغ نزنید ، لطفا
به گزارش ایران ناز این نقاط دلهره‌ آورترین نقاط دنیا هستند که فقط شجاع ترین انسان ها قدم به آنجا میگذارند. پس بهتر است شجاع باشید و تا آخر سفر ما را همراهی کنید.

هتل وحشت

 
این عکس ها را تماشا کنید ولی لطف کنید و جیغ نزنید
هتل وحشت یکی از نقاط رعب‌آور جهان است که جست‌و‌جو‌گران ترس و وحشت حتما به آنجا می‌روند. این هتل در شهر لاس‌وگاس ساخته شده و مساحت آن به ۱۳۹۳ متر مربع می‌رسد. ساخت این هتل ۱۰ میلیون دلار هزینه داشت اما سازندگان آن معتقدند که هزینه صرف شده برای این هتل به ترس و وحشت ایجاد شده در این هتل می‌ارزد.
 
این عکس ها را تماشا کنید ولی لطف کنید و جیغ نزنید

راهروهای این هتل تا جایی که امکان دارد به شکل قدیمی وکهنه ساخته شده و درهای اتاق‌های آنها به صورت آهنی و به بدترین شکل ممکن طراحی شده است. افرادی که در این هتل ساکن می‌شوند هرگونه ترس و وحشت را به جان می‌خرند. فضای هتل طوری طراحی شده که ترس و وحشت را به بازدیدکننده انتقال می‌دهد.

آینه‌های دستشویی این هتل همگی خون‌آلود است و حتی در گوشه و کنار رختشویی آن تکه‌هایی از پوست مصنوعی انسان دیده می‌شود. جالب اینجاست که بعضی از مشتاقان ترس و وحشت، جشن‌های عروسی خود را در این هتل  ترسناک برپا می‌کنند.

قلعه بران

 
این عکس ها را تماشا کنید ولی لطف کنید و جیغ نزنید

قلعه بران در همسایگی براشوف رومانی یکی از ساختمان‌های ملی و مشهور رومانی است. نام این مکان را قلعه دراکولا نیز گذاشته‌اند زیرا ادعا می‌شود ۶۰۰ سال پیش از این یکی از معروفترین خون‌آشام‌های تاریخ به نام «ولاد تاپیز دراکولا» شاهزاده والاچیا(منطقه‌ای در جنوب رومانی) در این قلعه متولد شد.

پدر والاد را دراکول به معنی اژدها یا شیطان صدا می‌زدند چرا که این اعتقاد وجود داشت که او به دستور آزدها به جنگ رفت. گفته می‌شود که او پس از کشتن و شکنجه اسیران به بدترین شکل ممکن، خون آنها را می‌نوشید و بدین ترتیب او یکی از مشهورترین خون‌آشام‌های تاریخ به شمار می‌رود.

تاریخدانان می‌گویند که ولاد دستور کشتن بیش از ۲۰ هزار نفر را در دوران سلطنتش صادر کرده است. از این رو قلعه بران یکی از وحشتناک‌ترین مکان‌های دنیا به شمار می‌رود که هر سال تورهای گردشگری بسیار برای گردش در قلعه دراکولا ترتیب داده می‌شود.

جنگل خودکشی

 
این عکس ها را تماشا کنید ولی لطف کنید و جیغ نزنید

آاوکیگاهارا برای ژاپنی ها بسیار نام آشناست چرا که این جنگل یکی از وحشتناک‌ترین مناطق ژاپن به شمار می‌رود. به اعتقاد مردم این کشور، روح‌های سرگردان به همراه بادها در میان شاخ و برگ درختان جنگل مخوف پرسه می‌زنند و مدام زمزمه مرگ می‌کنند.

هر چند وزش باد میان شاخ‌و‌برگ درختان این جنگل باعث به وجود آمدن چنین صداهای مخوفی می‌شود اما پیشینه این مکان رعب‌اور باعث شده تا مردم همیشه از بودن در آن احساس ترس کنند. آاوکیگاهارا یا جنگل تاریک در کوهستان فوجی قرارگرفته که مردم آن را به خاطر درخت‌های انبوهش بهترین مکان برای مردن می‌شناسند چرا که این جنگل منطقه بسیار مشهوری برای خودکشی است.

 
این عکس ها را تماشا کنید ولی لطف کنید و جیغ نزنید

سال ۲۰۰۲ تعداد اجسادی که از میان شاخ‌و‌برگهای جنگل مرگ پایین کشیده شدند ۷۸ عدد بود و همین باعث شد نام این جنگل بر سر زبان‌ها بیفتد. اما ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود چرا که چهار سال بعد ۱۶ خودکشی دیگر در این جنگل به ثبت رسید.

جالب اینجاست که اگر وارد جنگل مرگ شوید در گوشه و کنار آن تابلوهایی نصب شده که روی آن جمله لطفا در تصمیم خود تجدید نظر کنید یا قبل از اینکه تصمیم به مردن بگیرید با پلیس مشورت کنید به چشم می‌خورد. اما هیچ یک از این راهکارها نتیجه مطلوبی نداده و خودکشی‌ها در آاوکیگاهارا همچنان ادامه دارد.

گورستان گریفریارز اسکاتلند

 
این عکس ها را تماشا کنید ولی لطف کنید و جیغ نزنید

از قرن شانزدهم مراسم‌های خاکسپاری بسیاری در این گورستان صورت گرفت و از آن زمان حوادث غیرطبیعی بسیاری در این گورستان قدیمی گزارش شده است. می‌گویند اگر خیلی خوش‌شانس باشید با ورود به این گورستان، صداهای عجیب و غریبی را می‌شنوید یا جریان هوای سردی را احساس می‌کنید.

اما عده بسیاری که به این گورستان رفته‌اند پس از خروج از آنجا کبودی‌ها و جای چنگ زدن‌هایی روی بدنشان دیده می‌شود و گفته می‌شود همه اینها از ارواح ناآرام گورستان سرچشمه می‌گیرد. در متون تاریخی آورده شده که در سال های ابتدایی قرن شانزدهم، زندانیان سیاسی بسیاری را در این گورستان دفن کردند، نزدیک به ۱۲۰۰ نفر از این زندانی‌ها در بدترین شرایط زندانی شدند که اکثر آنها جان باختند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره