وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عطر سه زن زیبای هالیوودی در سال 2012

عطر سه زن زیبای هالیوودی در سال 2012
ایران ناز، شخصیت های مشهور هنری جهان اخیراً معرفی و ثبت خط تولید عطر رابه عنوان یک گرایش تازه شغلی آغاز کرده اند. دنیای عطر هم اکنون از خط تولیدهای مشاهیر هنر پر شده اند.
به نظر میرسد شخصیت هایی که خط تولید عطری را معرفی کرده اند، مانند بریتنی اسپیرز، سود زیادی عایدشان شده و باعث شده که ریسک کردن در این مورد در بین هنرمندانی نظیر کتی پری، ریحانا، جاستین بیبر و کیم کارداشیان به عنوان تازه ترین روش پولسازی رایج شود. عطرهای هنرمندان، رابطه عمیقی با خود هنرمندان دارند، بنابراین ما در اینجا 3 عطر برتر هنرمندان را در سال 2011 به شما معرفی میکنیم:

کیم کاردشیان با عطر عشق (Kim Kardashian’s Love):
کیم، امسال در حال آماده شدن برای ازدواج است اما این تنها واقعه هیجان انگیز زندگی او نیست. خط جدید تولید عطر او نیز به زودی راه اندازی خواهد شد. این خط تولید، عشق نامیده می شود و ویژه ازدواجش می باشد.

او نام بهتری برای این عطر به جز همان عشق که در زندگی از آن برخوردار شده است، نمی توانست پیدا کند. این خط تولید به تولید 1000 بطری محدود شده است که 200 بطری آن برای حمام ازدواج وی و 799 عدد برای سایر علاقمندانش می باشد. این عطر در یک بطری کریستالی با سر بزرگ پلاتین و یک جعبه مخملی ساه که از جعبه حلقه نامزدی کیم الهام گرفته است، می باشد.

ریحانا (ریانا) با عطر ربل فلور (Rihanna’s Reb’l Fleur):
این عطر با همکاری عطرساز  بین المللی مشهور کارولین ساباس ساخته شده است. عطر ریهانا جسور، اغواگر و به راستی خاطره انگیز است که در ماه ژانویه راه اندازی شده است. این عطر مخلوطی است از رایحه روستایی و در عین حال پر زرق و برق. با میوه هایی خوشمزه مثل توت قرمز، آلو بنفش و هلوهای رسیده آبدار

جنیفر لوپز با عطر عشق و روشنایی (Jennifer Lopez’s Love and Light):
جنیفر آنیستون تنها کسی نیست که خط تولید عطر را امسال تولید کرده، جنیفر لوپز که قبلاً یک سری عطر را تهیه کرده بود، مشغول راه اندازی آخرین عطر خودش به نام عشق و روشنایی است. چناچه جیلو می گوید، این عطر لذتی واقعی خواهد بود که در ماه سپتامبر به بازار عرضه خواهد شد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره