وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

برهنگی همسران در کنار هم، عقد آنها را باطل میکند!

برهنگی همسران در کنار هم، عقد آنها را باطل میکند!
مفتی‌ های آل‌ سعود بدون توجه به مشکلات جهان اسلام و توطئه‌ های دشمنان برای صادر کردن فتواهای سخیف و بی‌ارزش در حال ربودن گوی سبقت از یکدیگر هستند.

به گزارش ایران ناز به نقل از العالم در حالی که مشرکان و کفار به مقدس‌ترین و شریف‌ترین مقدسات اسلامی و ساحت نورانی پیامبر اکرم (ص) اهانت میکنند و تمام تلاش خود را برای خدشه وارد کردن به طهارت و ساحت مقدس ایشان به کار گرفته‌اند، یکی از مفتی‌ های سعودی در عربستان در فتوایی بی‌ ارزش و سخیف به برهنه شدن زن و شوهر در برابر یکدیگر پرداخت.

مفتی سعودی در صفحه توییتر خود در این باره نوشته است: برهنگی زن و شوهر در نزد یکدیگر سبب بطلان عقد ازدواج آنها می‌شود و هر کس در مقابل همسرش برهنه شود، همسرش عملا مطلقه محسوب می‌شود و باید برای ادامه زندگی دوباره با همسرش ازدواج کند.

در همین حال، «شریف شحاته» عضو اتحادیه جهانی علمای مسلمان، در گفت‌وگو با روزنامه الرأی کویت گفت: این فتوا فاقد سند دینی و استناد به کتاب و سنت پیامبر اکرم (ص) است و اسلام از چنین فتواهای عجیبی به دور است.

در برههٔ کنونی که جهان اسلام در معرض توطئه‌های پیچیده دشمنان اسلام و صهیونیست‌ها قرار دارد، مفتی‌های سعودی در دادن فتواهای عجیب و غریب و در عین حال بی ارزش و سخیف گوی سبقت را از یکدیگر ربوده‌اند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره