وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نخستین چاپگر خانگی متصل به اینترنت جهان

چاپگر جوهرافشان جدیدی از سوی هیولت پاكارد رونمایی شد كه با قابلیت توكار اتصال به اینترنت به كاربران امكان می‌دهد بدون نیاز به رایانه، اسناد خود را مستقیما از اینترنت چاپ كنند.

به گزارش سرویس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، چاپگر Photosmart Premium هیولت پاكارد كه با قیمت 399 دلار آمریكا تا پایان سال میلادی جاری روانه بازار خواهد شد به كاربران امكان می‌دهد محتوای اینترنتی را از طریق نمایشگرصفحه لمسی 4.33 اینچی مرور كنند تا مطالب مورد نظر خود از قبیل بلیت سینما، جدول، قبض و مقالات اینترنتی را چاپ كنند.

همچنین كاربران با استفاده از این دستگاه كه از سوی هیولت پاكارد به‌عنوان نخستین چاپگر خانگی متصل به اینترنت جهان توصیف شده، می‌توانند تصاویر خود را مستقیما چاپ كرده یا به سرویس اشتراك‌گذاری عكس و چاپ Snapfish هیولت پاكارد آپلود كنند.

این شركت همچنین برنامه‌هایی را برای این چاپگر عرضه می‌كند تا كاربران بتوانند محتواهای اینترنتی نظیر تقویم‌ها را شخصی‌سازی و سپس چاپ كنند.

طبق اعلام هیولت پاكارد، كاربران می‌توانند اخبار سفارشی را از بر مبنای علاقه خود از یواس ای تودی چاپ كنند. این شركت با وب سایت‌هایی از جمله گوگل، فاندانگو، Coupons.com وDreamWorks Animation همكاری می‌كند تا محتوای شخصی‌سازی شده را به كاربران عرضه كند.

به گفته سخنگوی هولت پاكارد، كاربران نمی‌توانند مقالات را از وب سایت‌های یو اس ای تودی و روزنامه‌های دیگر چاپ كند ولی پشتیبانی از سایت‌ها و محتواهای بیش‌تر به تدریج به این دستگاه افزوده خواهد شد.

این چاپگر بی‌سیم همچنین می‌تواند از طریق ارتباط بی‌سیم بلوتوث و وای فای از رایانه و تلفن هوشمند آیفون عكس چاپ كند و مانند تمامی چاپگرهای همه منظوره اسناد را كپی، اسكن و فكس می‌كند.

 

پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز