وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چه تیپی برای یک مصاحبه شغلی مناسب است

چه تیپی برای یک مصاحبه شغلی مناسب است
می گویند وقتی برای مصاحبه شغلی می‌روید, حسابی به تیپ و قیافه تان برسید و بهترین لباس‌هایتان را بپوشید چون گرچه توانایی‌های شما در گزینش شما برای آن شغل مهم هستند …

می گویند وقتی برای مصاحبه شغلی می روید, حسابی به تیپ و قیافه تان برسید و بهترین لباس هایتان را بپوشید چون گرچه توانایی های شما در گزینش شما برای آن شغل مهم هستندمی گویند وقتی برای مصاحبه شغلی می روید, حسابی به تیپ و قیافه تان برسید و بهترین لباس هایتان را بپوشید چون گرچه توانایی های شما در گزینش شما برای آن شغل مهم هستند.

 
ولی حتما قبول دارید که هیچ کس از کارمند شیک پوش و مرتب بدش نمی آید. روان شناسان اعتقاد دارند که ظاهر افراد در مصاحبه های شغلی در انتخاب آنها برای آن شغل موثر است. این راهنمایی ها رابخوانید تا به آقایی شیک پوش و آراسته در محل کارتان تبدیل شوید.
 
7 توصیه به خانم ها
 
1) کفش و جوراب تیره بپوشید: شاید شماره کفش شما بالای 40 باشد, دراین صورت جزو خانم های بزرگ پا به شمار خواهید رفت. برای اینکه پاهایتان کوچک تر به نظر بیایند, کفش ها و جوراب هایی به رنگ تیره انتخاب کنید. فراموش نکنید به طورکلی کفش ها و جوراب های تیره برای محیط کار رسمی مناسب ترند.
 
2) جین نپوشید: اگر شما وکیل خانم و یا کارمندی در یک شرکت بازرگانی هستید و یا یک خانم استاد دانشگاه هستید, باید در محل کارتان رسمی لباس بپوشید. بنابراین جینها را از لباس های محل کارتان حذف کنید. شلوارهای پارچه ای با اتو و راه های ظریف عمودی به رنگ های خاکستری و مشکی و سرمه ای به ظاهر شما رسمیت می بخشند.
 
3) صندل نپوشید: صندل به هیچ وجه مناسب پوشیدن در محل کار نیست. صندل ها بیشتر برای مهمانی های زنانه مناسب اند. به جای صندل به سراغ کفش های رسمی تر بروید که بسته ترهستند. شما می توانید این کفش ها را تخت انتخاب کنید و یا پاشنه های سه سانتی را بگزینید. اگر دوست دارید کفش محل کار شما پاشنه داشته باشند, پاشنه های پهن را انتخاب کنید تا سطح اتکای بیشتری روی زمین داشته باشید. راه رفتن در تمام روز با پاشنه های تیز خیلی دشوار است. شما در کنار رسمی بودن لباس و کفش کارتان باید به فکر راحتی خودتان هم باشید.
 
4) زیورآلات را کنار بگذارید: لباس رسمی برای محل کار را با استفاده از زیورآلات نامناسب نکنید, به طور کلی, زیورآلات مناسب محل کار نیستند , به خصوص انواعی که سرو صدا تولید می کنند و طرح ها و نقش های بزرگ و خیره کننده دارند. در یک لباس رسمی, دست کم یک انگشتر و یا حلقه ساده مناسب است؛همین.
 
5) رنگ های رسمی را انتخاب کنید: رنگ های رسمی و مناسب برای مانتو ومقنعه و یا روسری در محل کار سرمه ای, مشکی, خاکستری است. بنابراین تلاش کنید مانتو, روسری, شلوار و مقنعه تان را در محل کار در این طیف رنگی برگزینید.
 
6) کیف های شل, ممنوع؛ کیف های دستی شل و ول برای محیط کار رسمی مناسب نیستند و شما را شلخته و نا مرتب نشان می دهند. به جای آن به سراغ کیف هایی با زاویه های تیز و جنس های محکم و شق و رق و براق بروید.
 
7) مرتب باشید: شلوارهای بگی, روپوش ها و روسری های چروک, کفش های خاکی و واکس نزده, از شما یک خانم نامرتب در محل کارتان می سازند. درعوض, لباس های اتو کشیده و مرتب, کفش های چرمی تمیز و واکس خورده و شلوارها و مانتوهای ساده اما شکیل از شما یک خانم رسمی در محل کارتان می سازند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره