وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

این خانم معلم انگشت دختر پنج ساله را با قیچی برید!

این خانم معلم انگشت دختر پنج ساله را با قیچی برید!
خانم بریان مورفان 46 ساله که از این شیطنت کودکانه عصبانی شده بوده در مقابل دیدگان 14 کودک دیگر انگشت اشاره دست راست این دختر بچه را برید. به گزارش ایران ناز این خانم معلم آمریکایی برای تنبیه شاگردش انگشت دست او را برید. این معلم عصبانی برای تنبیه دختر بچه پنج ساله انگشت اشاره دست راست وی را که برای اجازه گرفتن بلند کرده بود برید.

زمانی که ژارین پنج ساله به همراه دوستانش در حال نقاشی کردن بوده ناگهان ظرف رنگ را بر روی زمین می اندازد و معلم نقاشی را عصبانی می کند.بریان مورفان 46 ساله که از این شیطنت کودکانه عصبانی شده بوده در مقابل دیدگان 14 کودک دیگر انگشت اشاره دست راست این دختر بچه را که برای اجازه گرفتن برای عذرخواهی بلند کرده بوده با قیچی کاردستی همکلاسی ژارین قطع میکند.

مدیر مدرسه ناتانش رویال نیویورک با شنیدن صدای جیغ و فریاد همکلاسی های ژارین بلافاصله به کلاس نقاشی مراجعه می کند و با مشاهده حادثه رخ داده پلیس را در جریان قرار می دهد.نیروهای پلیس شهر نیویورک پس از حضور در صحنه حادثه برایان عصبانی را که بیش از 24 سال سابقه تدریس در مدارس ابتدایی داشته دستگیر و روانه زندان می کنند.

ژارین هم اکنون در بیمارستان مرکزی نیویورک بستری است و پزشکان امید دارند به دلیل حضور به موقع نیروهای امداد و پیوند انگشت قطع شده وی بتواند بار دیگر از این انگشتش برای اجازه گرفتن استفاده کند.هنوز علت بروز این رفتار خشونت آمیز از سوی معلم باسابقه مشخص نیست.