وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

6 مكزیكی در توفان جان باختند

 

ستاد حوادث غیر‌مترقبه مركزی مكزیك اعلام كرد: بر اثر وقوع توفان استوایی «آندره» در مناطق ساحلی این كشور ، صدها هزار نفر مجبور به ترك منازل خود شده و شش نفر نیز جان خود را از دست دادند.
به گزارش ایسنا ، سخنگوی اداره هواشناسی مركزی مكزیك در مصاحبه‌ای با خبرگزاری آسوشیتدپرس، یادآور شد: توفان حاره‌ای «آندره» كه از سمت اقیانوس آرام به سمت مكزیك در حركت است در مسیر خود تاكنون خسارات زیادی را به سواحل این كشور وارد كرده و باعث شده تا صدها هزار نفر از ساكنان سواحل این كشور مجبور شوند منازل خود را ترك كرده و به مناطق امن پناه ببرند. همچنین تاكنون شش نفر جان خود را از دست داده‌اند.

 

گفته می‌شود، در مناطق ساحلی مانند «بارا دو ناویداد» در شمال‌غرب «مانزانیلو» كه جزو مناطق ساحلی مكزیك به شمار می‌رود این توفان حاره‌ای خسارات زیادی بر جای گذاشته است.

در اكثر نقاط ساحلی مكزیك وضعیت فوق‌العاده اعلام شده و امكان وقوع توفان با درجه بالا در این نواحی وجود دارد.همچنین دولت مكزیك نزدیك به 120 پناهگاه در نقاط امن احداث كرده است، چرا كه بیش از 20 منطقه در نواحی ساحلی مكزیك جزو مناطق خطر اعلام شده و از تمامی سكنه این نواحی خواسته شده تا منازل خود را ترك كنند.

گفته می‌شود، مركز ملی توفان آمریكا اعلام كرده است كه مركز این توفان در 275 كیلومتری جنوب و جنوب‌شرق «مانزانیلو» بوده كه در ساعت 20 به وقت محلی و سه به وقت گرینویچ به اوج خود رسیده، به طوری كه سرعت این توفان 100 كیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

مقامات اداره هواشناسی مركزی مكزیك خاطر نشان كردند: امكان این مساله وجود دارد كه قدرت این توفان حاره‌ای بیشتر شده و خسارات و تلفات بیشتری را در پی داشته باشد.

در گزارش ستاد حوادث غیر‌مترقبه مكزیك همچنین آمده است كه روز یكشنبه در هفته جاری این توفان باعث كشته شدن شش مسافر یك ون شده كه در حال حركت در یك جاده ساحلی بودند.


پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره