وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مامور قلابی به دام افتاد

 

دختر جوانی كه قصد داشت برای مداوای مادر بیمارش طلاهای خود را بفروشد، از سوی مامور قلابی اغفال شد و پس از مورد آزار و اذیت قرار گرفتن و سرقت طلاها ، علیه مامور قلابی شكایت كرد.
به گزارش «جام‌جم» چند روز پیش دختر جوانی در شعبه دوم دادیاری دادسرای جنایی تهران با ارائه شكایتی عنوان كرد، مادرش به بیماری سرطان مبتلا شده و پزشكش گفته است باید در اولین فرصت تحت عمل جراحی قرار گیرد.

شاكی افزود: پس از معاینه و آزمایش قرار شد مادرم مورد عمل جراحی قرار گیرد و من مجبور شدم برای تامین هزینه جراحی او طلاهایم را بفروشم.

شاكی ادامه داد: برای فروش طلاهای خود به یك طلافروشی در غرب تهران رفتم و در آنجا مرد جوانی را دیدم كه او نیز برای خرید طلا آمده بود. او ابتدا از من خواست در خرید یك رشته گردنبند برای همسرش به او كمك كنم و این موضوع موجب شد میان ما آشنایی صورت گیرد.

دختر جوان اضافه كرد: وقتی مرد جوان علت فروش طلاهایم را سوال كرد، موضوع بیماری مادرم را مطرح كردم و او گفت یك مامور دولتی و صاحب یك شركت معتبر تجاری است كه می‌تواند با استخدام من و ارائه وام مشكلم را حل كند.

دختر جوان در دام

دختر شاكی به دادیار جنایی گفت: صبح روز بعد به آدرسی كه مرد جوان در اختیارم قرار داده بود، مراجعه كردم اما برخلاف تصورم، مردی كه خود را صاحب شركت معرفی می‌كرد، مقابل در انتظار مرا می‌كشید.

او مرا به داخل خانه برد و گفت این محل را بتازگی اجاره كرده است و در ادامه به من آبمیوه تعارف كرد كه با نوشیدن آن، دچار سرگیجه و بیهوش شدم.

وی اضافه كرد: وقتی به هوش آمدم، متوجه شدم او مرا مورد آزار و اذیت قرار داده است و در ادامه تهدیدم كرد كه اگر بخواهم علیه وی شكایت كنم، اقدام به انتشار تصاویر غیراخلاقی من خواهد كرد.

دختر جوان در ادامه گفت: این تهدیدها به آنجا رسید كه طلاهای مرا از من گرفت و سپس مرا از خانه بیرون كرد.

دستور دستگیری

به دنبال این شكایت، دادیار سلیمانی دستور تحقیق در این زمینه را صادر كرد و پرونده برای بررسی به پلیس آگاهی تهران ارسال شد.

با آغاز تحقیقات، ابتدا محلی كه دختر شاكی به آن منتقل شده بود مورد شناسایی قرار گرفت و مشخص شد خانه متعلق به فردی است كه خارج از كشور به سر می‌برد و كلید آن در اختیار خواهرزاده مرد صاحبخانه به نام امیر است.

با مشخص شدن این موضوع در مرحله بعدی امیر مورد شناسایی قرار گرفت و پس از دستگیری معلوم شد، وی كلید خانه را در اختیار یكی از دوستانش قرار داده است.

به دنبال این موضوع، ماموران در مرحله بعدی، با سرنخ‌هایی كه از این متهم به دست آوردند متوجه شدند، او پس از اطلاع از شكایت دختر جوان در منزل یكی از بستگانش مخفی شده است.

با شناسایی این محل از سوی ماموران پلیس آگاهی، متهم دستگیر شد و پس از انتقال به دادسرای جنایی اعتراف كرد با جعل عنوان مامور یكی از نهادها، اقدام به فریب دختر جوان كرده است.

پس از اعتراف متهم، در مرحله بعدی محل سكونت وی مورد بازرسی قرار گرفت و چندین فیلم سیاه از زنان و دخترانی كه از سوی وی اغفال شده بودند، كشف و ضبط شد.

سلیمانی دادیار جنایی پس از صدور قرار قانونی برای متهم به خبرنگار ما گفت: تحقیق برای شناسایی دیگر قربانیان ادامه دارد.

وی در ادامه هشدار داد، زنان از اعتماد كردن به افراد غریبه جدا بپرهیزند و از ارائه اطلاعات شخصی خود به كسانی كه هیچ شناختی از آنها ندارند، اجتناب كنند تا مورد سوءاستفاده قرار نگیرند.


پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز