وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

انتقام سخت یک معلم خصوصی از شاگردش

انتقام سخت یک معلم خصوصی از شاگردش
معلم خصوصی رایانه كه در پی شنیدن پاسخ منفی ازدواج از یكی از شاگردانش در استان خراسان رضوی، با هك كردن وبلاگ دختر جوان او را به دردسر انداخته بود، از سوی پلیس فتای این شهر دستگیر شد.متهم علاوه بر نوشتن مطالب غیراخلاقی و دروغین در وبلاگ شاكی، تصاویر خصوصی‌اش را نیز سرقت و به محل كار و تحصیل وی ارسال كرده بود.

 سرهنگ عرفانی رییس پلیس فتای خراسان رضوی روز گذشته از دستگیری یك خواستگار انتقامجوی اینترنتی خبرداد و به خبرنگار ما گفت: رسیدگی به این پرونده چند روز پیش با شكایت یك دختر دانشجو مبنی بر این‌كه وبلاگ وی به طرز مرموزی هك شده و پس از بازگشت دوباره آن به فضای اینترنت، فردی با سوءاستفاده از نام وی، مطالب غیراخلاقی در وبلاگش نوشته و او را به دردسر انداخته است، آغاز شد.

وی افزود: در پی این شكایت، كارآگاهان پلیس فتا برای شناسایی و دستگیری این هكر اینترنتی، تحقیقات خود را آغاز كردند. در حالی كه تحقیقات ادامه داشت، شاكی دو باره با حضور در پلیس فتا عنوان كرد، مزاحم اینترنتی تصاویر خصوصی وی را هم به‌دست آورده و با نوشتن مطالبی همراه این عكس‌ها، آن را به خانه، دانشگاه و محل كارش فرستاده و آبروی خانوادگی‌اش را برده است.

رییس پلیس فتای خراسان رضوی یادآور شد: كارآگاهان با اطلاعات جدیدی كه از شاكی به‌دست آوردند، احتمال دادند كسی كه وبلاگ وی را هك و تصاویر خصوصی‌اش را به مكان‌های مختلفی ارسال كرده، با شاكی آشنایی داشته است.

ردپای یك آشنا
وی خاطرنشان كرد: در این مرحله كارآگاهان با بررسی در فضای مجازی، مشخصات مرد جوانی را كه وبلاگ شاكی را هك كرده بود، به دست آوردند و با شناسایی خانه متهم، با هماهنگی قضایی وارد آنجا شدند و وی را دستگیر كردند.متهم پس از انتقال به پلیس فتای استان خراسان رضوی، ارتكاب این جرایم را انكار كرد، اما در مواجهه با متهم، مشخص شد، وی پیش از این معلم رایانه شاكی بوده و از وی پاسخ منفی مبنی بر ازدواج شنیده است.

اعتراف متهم
به این ترتیب متهم اعتراف كرد به قصد انتقام از دختر جوان، وبلاگ وی را هك و او را دچار دردسر كرده است.
متهم همچنین اعتراف كرد عكس‌های خصوصی شاكی را هنگام تعمیر رایانه وی، سرقت و همراه مطالبغیراخلاقی، آنها را از طریق پیك موتوری به در خانه، محل كار و حتی دانشگاه محل تحصیل شاكی فرستاده است.بنابراین گزارش، متهم با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات پلیس فتای خراسان رضوی برای مشخص شدن دیگر جرایم متهم ادامه دارد.