وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آموزش پیشگیری از اعتیاد برای سربازان و مربیان نظامی

ستاد مبارزه با موادمخدر برگزار می كند
آموزش پیشگیری از اعتیاد برای سربازان و مربیان نظامی
جام جم آنلاین: هومان نارنجی‌ها مدیركل امور فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر اعلام كرد: دوره ملی آموزش پیشگیری از اعتیاد برای سربازان و مربیان نظامی این افراد برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا ، مدیركل امور فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر در توضیح این خبر گفت: همچنین گنجانده‌شدن بروشورهای حاوی آموزش‌های پیشگیرنده از اعتیاد در دفترچه اعزام به خدمت سربازان در دست اجراست.

او افزود: علاوه بر این ، بسته‌های آموزشی نیز با هدف پیشگیری از اعتیاد برای سربازان و مربیان نظامی سربازان در حال آماده‌سازی است.

این مقام مسوول ستاد مبارزه با مواد مخدر در این باره یادآور شد: برگزاری این دوره آموزشی برای پیشگیری از اعتیاد سربازان و مربیان نظامی كشور با اهداف خاصی چون افزایش سطح آگاهی و شناخت این افراد نسبت به ماهیت مواد مخدر و عوارض آن‌ها صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان كرد: در این دوره آموزشی، موضوعاتی چون آموزش مهارت‌های زندگی اعم از حل مساله، تصمیم‌گیری درست، نه گفتن و مقاومت در برابر فشارهای غیرمنطقی و كنترل اضطراب و استرس در دستور كار است.

او برگزاری این دوره‌های آموزشی برای سربازان را در جلوگیری از گرایش آن‌ها به اعتیاد به عنوان یكی از گروه‌های در معرض خطر گرایش به مواد مخدر موثر و مفید دانست.