وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مراقب چشمان خود در فصل زمستان باشید

مراقب چشمان خود در فصل زمستان باشید
دکتر بهرام ایزدی : استفاده از عینک‌های آفتابی در فصل زمستان را ضروری دانست و ابراز داشت: با توجه به اینکه در فصل زمستان به علت ابری بودن اشعه ماوراء بنفش خورشید با شدت بیشتری به چشم می‌رسد، لذا استفاده از عینک‌های آفتابی مناسب در این فصل از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی استفاده از عینک های ضدآفتاب در مناطق کوهستانی را ضروری دانست و اذعان داشت: با توجه به اینکه در مناطق کوهستانی و در زمان بارش برف انعکاس نور بیشتر است، لذا اشعه ماوراء بنفش خورشید خطرناک‌تر است و چشم را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد.

ایزدی ادامه داد: در صورت عدم استفاده از عینک‌های آفتابی، مشکلات مربوط به قرنیه چشم، آب مروارید و سایر ضایعات چشمی بروز می‌کند.

این متخصص و جراح چشم در ادامه استفاده از عینک‌های آفتابی غیراستاندارد را خطرناک دانست و ابراز داشت: استفاده از عینک‌های آفتابی غیراستاندارد می‌تواند اثرات منفی جبران ناپذیری روی چشم بگذارد و در ایجاد بیماری‌های مختلف چشمی موثر باشد.

وی عینک‌های آفتابی با UV 400 و پولاریزه را بهترین عینک‌های آفتابی دانست که می‌توانند نور اضافی را بگیرند.

ایزدی عینک‌های با رنگ خاکستری، قهوه‌ای و سبز را مناسب‌ترین عینک‌های آفتابی معرفی کرد.

وی ادامه داد: هرچه قوس و انحنای عینک بیشتر باشد و اطراف چشم را بیشتر بپوشاند، می تواند در حفاظت از چشم موثرتر باشد.

ایزدی در پایان توصیه کرد: افراد هنگام خرید عینک‌های آفتابی با چشم پزشک یا کارشناسان بینایی سنجی مشورت کنند تا بتوانند عینک استاندارد را انتخاب کنند.